Links die doorlinken?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Avelienvd

Links die doorlinken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-15 01:26

MarlindeRooz

Re: Links die doorlinken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 01:28

Ja bij mij gebeurt dat ook...

Lszaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 01:32

Ja, hier ook...

Fink

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 01:56

Hier net ook.

D__S

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 18:20

Geen idee of het hier iets mee te maken heeft, maar ik zie soms linkjes die helemaal geen linkjes zijn. Bijvoorbeeld als er staat '...' en dan het woordje 'de' maakt bokt hier bij mij een link van. Ik kan hierop klikken en dan verschijnt er (logisch) 'deze pagina is niet beschikbaar'.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 11:11

Nee, dat laatste is wrs een overijverige tablet/ telefoon :))

Dat eerste is gewoon een virusje oid op de pc. Even een adwhere overheen gooien. Tenzij jullie die link van Iris82 bedoelen, want dan weet ik het ook niet :')

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 11:16

Ik had het laatst ook, geen virus of adware hier. Antwoord wat ik van de mods kreeg was dat het een probleem van de website waarnaartoe gelinkt werd was, maar blijkbaar toch niet....

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 17:09

dollyspikkel schreef:
Geen idee of het hier iets mee te maken heeft, maar ik zie soms linkjes die helemaal geen linkjes zijn. Bijvoorbeeld als er staat '...' en dan het woordje 'de' maakt bokt hier bij mij een link van. Ik kan hierop klikken en dan verschijnt er (logisch) 'deze pagina is niet beschikbaar'.

Ik heb hetzelfde. Alles waar een . tussen staat met gelijk ervoor en erna een letter (zonder spatie ertussen dus), wordt automatisch een link. Ik vind het erg irritant.
Volgens mij (denk ik hoor, meende een tijd terug zoiets ergens gelezen te hebben hier op het forum) komt dit door een wijziging van Bokt zelf, waarbij linkjes naar bijv. webshops automatisch klikbaar worden (en als men zo'n linkje gebruikt en vervolgens een bestelling doet, dan schijnt dat extra inkomsten op te leveren voor Bokt). Helaas geldt dit niet alleen voor webshops, maar dus voor alles wat ook maar een heel klein beetje op een url lijkt.

Hier overigens geen tablets of telefoons, gewoon een iMac (en Firefox).

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 17:14

Code
bol.com
miniinthebox.nl

hé verrek je hebt gelijk...
Dan zal dat de reden zijn dat die link van de OP niet klopt. Links gaan via digidip en zal daar ergens vastlopen?

Tip als je zelf nog wat terug wil krijgen van die uitgedeelde korting -> shopkorting punt nl Niet alle websites doen er aan mee maar wel een hoop. Bij een tientje kun je uit laten betalen.