Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dabbo19 schreef:Nou had iemand informatie over mijn merrie gegeven en over haar kinderen nou ben ik zo dom geweest om dat niet op te slaan en heb al mijn berichten verwijderd en kan de topic niet meer kan vinden.
Wie kan mij helpen of om de topic weer te vinden of kan de informatie weer op zoeken in het friese paarden stamboek.
Sorry als er spel fouten in zitten of het verkeert staat
Jacquel schreef:Als je berichten weghaalt, zijn ze niet helemaal verdwenen. Ze gaan naar de prullenbak of de box Verwijderde items. Zoek ze daar op en zet ze terug. Daarna kun je ze gewoon weer lezen.
oomens schreef:dabbo19 schreef:Nou had iemand informatie over mijn merrie gegeven en over haar kinderen nou ben ik zo dom geweest om dat niet op te slaan en heb al mijn berichten verwijderd en kan de topic niet meer kan vinden.
Wie kan mij helpen of om de topic weer te vinden of kan de informatie weer op zoeken in het friese paarden stamboek.
Sorry als er spel fouten in zitten of het verkeert staat
Al je berichten op Bokt verwijderd? Dat gebeurt toch niet zomaar? Kun je misschien de mod benaderen die die berichten voor je verwijderd heeft?