Bokt mobiel doet raar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sokje_6

Bokt mobiel doet raar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-15 18:24

Ik opende net gewoon Bokt op mobiel, maar kreeg een rare versie. Geen blauwe achtergrond, geen plaatjes, alleen maar een hoop van de gewone linkjes op een rij. Was een paar keer bij opnieuw laden, daarna een paar pagina's niet en toen weer wel. Ook de pagina met de forumoverzichten werkte niet, ik kreeg alle subfora zonder onderbreking onder elkaar, maar deze wél met blauwe achtergrond en plaatjes.

Daarna even opnieuw m'n browser opgestart, toen moest ik ineens opnieuw inloggen (hoeft normaal niet) maar er stond een soort bannertje overheen waardoor dat niet kon. Toen ik daarna op het knopje 'forum' drukte, was ik ineens wél ingelogd.

Ik heb printscreens gemaakt, maar volgens mij gaat er met de mobiele upload ook iets niet helemaal goed, want zodra ik mijn foto upload en er op klik, sluit mijn hele internet af. Toen ik weer opnieuw het internet opstartte, moest ik weer op een willekeurig knopje klikken en was ik weer ingelogd. Echter stonden er onder de Bokt upload ineens foto's van iemand anders? Ik was wel ingelogd onder mijn eigen naam, maar zag beslist niet mijn eigen foto's.

Ligt dit aan mijn mobiel? Ik heb een Windows Phone en tot voor kort eigenlijk nooit problemen gehad.

Shadow0

Re: Bokt mobiel doet raar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 18:33

Ik denk dat het een probleem is met de cache (tijdelijke bestanden.) Je kunt die helemaal leeggooien via Instellingen. (Nadeel is wel dat je dan ook opnieuw in moet loggen.)

Het kan dan ook zijn dat de foto's die je daar zag niet de upload van iemand anders was, maar wat jij op Bokt gezien had. Die staan dan nog in de tijdelijke bestanden, en als die tijdelijke bestanden niet meer kloppen dan krijg je dus hele verkeerde plaatjes te zien. Dit is ook wel eens gebeurd met mensen die bv totaal andere plaatjes als avatar of smiley zagen.

In elk geval bedankt voor de melding, en mocht het niet helpen om de tijdelijke bestanden weg te gooien, dan hoor ik het graag. :j

Sokje_6

Re: Bokt mobiel doet raar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-15 18:35

Bedankt voor het snelle antwoord! Ik ga even kijken of het helpt.

Een aantal van de foto's heb ik overigens nooit eerder gezien, dat zou ik onthouden hebben. Selfies van een dame in een blauwe jurk of een topje. :+