Na jaren als "stille lezer" door het leven te zijn gegaan op bokt.nl leek het me wel eens tijd om actiever te worden !
Dus bij deze...
Ik ben Sophie, ik kom uit België en doe een bachelor opleiding illustratieve vormgeving in Antwerpen.
Sinds kleins af zit ik al met de paardenmicrobe en hoop ooit m'n paardenmaatje voor het leven te kunnen kopen, momenteel houd ik het bij verzorgpaardjes maar daar heb ik helemaal geen problemen mee !
Ik heb geluk dat ik zo dicht bij huis kan studeren, daarom woon ik nog thuis en kan ik genieten van onze 2 heerlijke katten, (een Thai en een Brit) en heb ik nog veel tijd over om aan m'n huidige verzorgje te spenderen.

--> Dit is Odin, een zeer ronde arabo-fries ruin en gewoon een grote knuffelbeer.
Ik heb eerlijk gezegd geen wedstrijdambities, nooit gehad, ik geniet gewoon van het moment en van de slijmerige kusjes die hij me geeft.

En je raad het nooit, maar ik fotografeer ook, gewoon voor de lol natuurlijk en omdat ik daar m'n school-frustraties in kwijt kan, het werkt als de perfecte afwisseling van het tekenen en tekenen.. en tekenen.
Ik had, ergens in mei dit jaar, besloten om wat intensiever te gaan fotograferen, en dat is me ook wel grotendeels gelukt.
Ik heb een paar leuke shoots gedaan, heb een facebookpagina aangemaakt en ga steeds mee op wedstrijd met m'n lesgeefster die op nationaal niveau rijdt.

--> een foto van afgelopen zomer waar ik toch wel tevreden over ben

--> ik ging ook vaak naar tornooien van de landelijke ruitervereniging
Zoals je kan zien staan er verschillende logo's op, ik ben dan ook al verschillende keren veranderd, wat wel normaal is voor iemand die een studie volgt binnen de grafische sector denk ik.

Ik heb meer foto's online staan HIER en HIER
Ik werk met een Canon 70D en (meestal) een 70-200mm f4 lens en een 50mm f1.4 lens.
Ach.. toch nog één foto om het af te leren

--> Lauranne & Charly, wat was me dat een heerlijk koppel
Jep, dat zal het wel zo'n beetje zijn denk ik.
Als er iemand nog vragen zou hebben mag je die zeker stellen aan mij.
Ik ga zeker m'n best doen om regelmatig iets te posten !

Kusjes !