Even voorstellen ...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lisaa97

Even voorstellen ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-15 11:45

Hooii allemaal,

Laatste tijd bezocht ik erg vaak bokt.nl dus heb nu toch maar een account aangemaakt. Ik zal me kort ff voorstellen en mijn verhaal doen. :D

Ik ben Lisa en besmet met het paardenvirus vanaf mijn achtste ;) ik heb twee verzorgponys gehad, eerst Goldy & daarna Noralien. Zo ongeveer anderhalf jaar geleden moest ik helaas stoppen met het verzorgen van mijn verzorgpaardje Noralien. Sindsdien spookt het idee in mijn hoofd om een eigen paard te nemen, alleen was dat toen ivm geld niet te realiseren. :(

Afgelopen weekend heb ik samen met mijn vriend voor het eerst sinds die tijd weer gereden en kwamen de kriebels en gedachten om een eigen paard te nemen weer terug. Toen heb ik met mijn vriend afgesproken dat we samen gaan kijken of het te realiseren is, en ja dat was zo! *\o/* We zullen nog wel even moeten door sparen, want ik heb zo gelezen dat de eenmalige aanschaf van alles (paard zelf, dekens, zadels hoofdstel, keuring etc.) rond de 7/8 duizend euro ligt.
Toch zit ik zelf al stiekem rond te kijken naar stallingen in de omgeving van Lelystad en naar paardjes. Zelf heb ik veel dressuurwedstrijden gereden, daarom kijk ik een beetje naar paarden met een L1/2 niveau. Alleen mijn vriend kan nog niet zo goed paardrijden .. :')

Maar hopelijk begin ik met een paar maanden aan een nieuw avontuur met mijn eigen paard! :))

:wave:

Noralien
Afbeelding

Afbeelding

Kiki1995

Re: Even voorstellen ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 11:47

Die prijs is wel erg ruim genomen voor tuig hoor! Tenzij je alles nieuw wilt kopen, dan is het wel een goede prijs. Goede zadels kun je ook tweedehands kopen net als hoofdstellen en dekens! Maar dat ligt allemaal aan jezelf :)

Welkom op Bokt! Leuke verzorgpaardjes heb je gehad zeg! Ik hoop dat je voor jezelf net zo'n lieverd kan vinden waar je mee kan opschieten!