Overzicht van door jezelf geplaatste topics?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Overzicht van door jezelf geplaatste topics?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 16:02

Verplaats het aub als ik dit verkeerd heb geplaatst.

Maar is hier toevallig niet een mogelijkheid voor?

Dat je dus een overzicht kunt hebben van alleen de door jouzelf gemaakte topics?

Nu zit ikzelf dan wel grotendeels op medisch, maar ik zou dit ontzettend waarderen, dan heb ik een soort medische geschiedenis van mijn paarden in 1 opslag. Ik moet nu echt vreselijk terug zoeken in al mijn berichten en dat is bijna onbegonnen werk.

Of is deze mogelijkheid er al en zie ik die als blonde Dolly weer eens niet?

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 16:17

Anoniem

Re: Overzicht van door jezelf geplaatste topics?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 16:29

Dank je wel maar dat is niet wat ik bedoel uiteindelijk, maar het scheelt absoluut een slok op den borrel wat zoek werk betreft :D

Want nu gaf ik dan wel mijn eigen voorbeeld aan, maar ik vermoed dat het in alle opzichten ook nog wel eens zelfreflecterend zou kunnen werken: om gewoon in 1 overzicht te kunnen zien wat je zelf in de loop der jaren op bokt knalt.

Waar dan weer tegenover staat dat iedere andere bokt gebruiker, dus wel in jouw geschiedenis kan duiken, als ze graag speurneus spelen.

Maar als ik natuurlijk de enige blijk te zijn die zoiets handig vind , dan begrijp ik ook wel dat dit er niet gaat komen. :o

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 16:40

Als je ook nog kiest voor 'doorzoek alleen: het eerste bericht van ieder onderwerp' dan ben je er :)

Het kan dus met geavanceerd zoeken, maar ik denk niet dat het voldoende prioriteit heeft om daar een aparte functie van te maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 18:32

Dank jullie wel! Nu ben ik er inderdaad.