Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
listiglistje schreef:Ik snap sowieso niet dat er op zo'n actuele gebeurtenis een slotje gaater moet toch over gepraat kunnen worden....
Dat er een hoop onzin en vooroordelen in staan.....tja mensen, zoveel kleuren, zoveel smaken
listiglistje schreef:Ik snap sowieso niet dat er op zo'n actuele gebeurtenis een slotje gaater moet toch over gepraat kunnen worden....
Dat er een hoop onzin en vooroordelen in staan.....tja mensen, zoveel kleuren, zoveel smaken
beatje schreef:Er staan toch geen rascistische opmerkingen in?Alleen hebben mensen soms andere meningen,men moet eens stoppen met alles rascistisch te noemen.
Ik snap ook niet waarom het op slot zit.
Ik lees nu de opmerking van koudbloedKim die opmerking heb ik niet gelezen,maar dat kunnen ze toch gewoon verwijderen?
Sammie schreef:In dit soort topics zou wat meer uitleg over waarom er een slot op zit toch wel fijn zitten. 'Slotje voor overleg' dekt de lading imo totaal niet.
Overleg over wat? Welke pizza er vanavond gegeten wordt? Of Sinterklaas nu wel of niet zijn baard moet afscheren..? Waar moet nu overlegd worden, want aan de laatste pagina kan ik niet echt achterhalen waarom er nu gesloten moet worden.