ik zie regelmatig bokt voorbij komen, en dacht laat ik me toch maar aanmelden.
Even kort wat informatie over mij.
Ik komt uit het prachtige Noord-Brabant, waar ik in een klein dorpje woon. Sinds mijn 11e rijd ik paard, ben nu 23.... En sinds 4 jaar heb ik een paard waar ik helemaal gek op ben. Sinds April ben ik de trotse eigenaar van dit paard.
Wat meer informatie over mijn knappe vent.
Hij heet Decor en is nu 7 jaardjes jong. Ik heb hem zelf beleerd, dus alles wat hij goed en fout doet heb ik hem geleerd!!

Decor is dressuur gefokt, moeder is een Gelderse merrie van Ahoy, en Metall is de vader.
Ik zeg altijd dat Decor zadelmak geboren is. Hij is zo lief en makkelijk. Nadat hij bij mij is komen te staan op 2,5 jarige leeftijd ben ik hem gaan opvoeden. En met zijn 3 zijn we langzaam aan begonnen met zadelmak maken. Uiteindelijk op 4,5 jarige leeftijd zijn we begonnen met dressuurwedstrijden. Braaf liep hij zijn proefjes en haalde we langzaam aan onze WP voor de L1. Ook in de L1 deed hij het niet verkeerd en hadden we uiteindelijk 11 WP. Ook heeft Decor er aan moeten geloven om voor de wagen te staan. En zoals verwacht doet hij dit ook alsof hij nooit anders heeft gedaan! In april dit jaar heb ik samen met mijn ouders Decor overgenomen. Omdat ik het nu helemaal voor het zeggen had, heb ik besloten om de overstap te maken naar springen maar vooral crossen! En wat hebben wij veel geleerd, en is Decor veel veranderd! Alleen maar tengoede. Ik heb een heerlijk paardje waar ik alles mee kan!
We hebben nu 3 oefencrossen gereden, we hebben ze alle drie goed uitgereden zonder kleerscheuren. maar de 3de cross was echt SUPER!!
Nu lekker buitenrijden en verder trainen voor het volgende seizoen!
Foto's zullen vast en zeker nog een keer volgen!