Verkeerde foto?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jespri

Verkeerde foto?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-15 12:28

Euhm tja.. :+

Ik bekijk soms mijn eigen profiel om even te controleren of die nog up to date is, maar nu staat er een foto tussen die ik niet geplaatst heb?

Afbeelding

Het gaat om de bovenste foto.

Hoe kan dit? En is dit een fout van bokt of van tinypic?

Fearn

Re: Verkeerde foto?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 12:30

:')

Wat dan als je naar de link van die foto gaat? Is het van dezelfde site als waar je geupload had?

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 12:31

Tinypic staat daar bekend om, is wel vaker zo.

Jouw url/foto vervalt na zoveel tijd en dan gebruiken ze dezelfde url voor een andere foto.

Levert soms erg rare, oude topics op :+

Kirsha

Waarschijnlijk heeft iemand op Tinypic een foto geüpload en jouw 'plekje' ingepikt :D Dus die foto heeft dan jouw oude link gekregen. Komt geloof ik wel vaker voor.

fjordjes

Heb je foto's geüpload via een andere site? Kan zijn dat daar een fout is gemaakt. Heb ik ook ooit eens gehad, heb ik de betreffende foto opnieuw geüpload en toen was het weer goed.

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 12:32

ik heb dat inderdaad ook een tijd geleden gehad :j
stond er ook best ff raar van te kijken :+

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 12:32

Het kan zijn dat jijzelf die foto ooit hebt verwijdert (of tinypic om een of andere reden) op tinypic zelf, maar de url hier hebt laten staan. Dan kan het zijn dat iemand anders een foto upload die dezelfde url krijgt als jouw verwijderde foto. En dan krijg je dus de foto van die persoon hier te zien ipv van jouw oorspronkelijk.

Ik herinner me jaren geleden dat er zoiets nog eens is gebeurd in een out itp topic, waar foto's van een pony plots héél wat minder childproof werden :+ .

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-15 12:32

Aha duidelijk. :j

Maar het gekke is als ik de link kopieer die bij de foto hoort en die invul in mijn adressen balk kom ik wel op de goede foto uit?

Het gaat trouwens om een recent geplaatste foto. Ik heb de foto die op die plaats hoort max. 3 weken geleden geplaatst.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 12:45

http://i64.tinypic.com/28ssodv.jpg is de link, en ik kom toch echt op de foto uit die in je profiel staat. Tinypic heeft waarschijnlijk de url opnieuw uitgegeven. Doen ze vaker, hoewel dit wel snel zou zijn. Probleem wat dus niets met bokt te maken heeft maar wat aan je upload-site ligt.

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-15 13:12

Als ik die link aanklik neonlight zie ik de goede foto ( 6 kleine foto's met plaatsnamen) en niet de foto die hierboven staat.

Zoals ik zelf ook al dacht is het dus een fout van tinypic, ga hem opnieuw uploaden.
Bedankt voor de reacties allemaal!

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 14:13

Ik zie ook de afbeelding met 6 afbeeldingen plaatsnamen als ik op de link van neon klik

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 14:36

Weird, want als ik nu kijk zie ik inderdaad een ander plaatje. :?

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 16:32

Inderdaad een vaag verhaal. We hebben al vaker gezien dat links hergebruikt werden (en dan is dit nog een relatief onschuldige vervanging, het kan heel veel erger :D) of dat er vreemde dingen gebeuren.
Gelukkig hebben we tegenwoordig een eigen upload en ik zou zeggen: maak er gebruik van :)
http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Hoe_p ... oto.27s.3F

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-15 16:41

Oscar schreef:
Inderdaad een vaag verhaal. We hebben al vaker gezien dat links hergebruikt werden (en dan is dit nog een relatief onschuldige vervanging, het kan heel veel erger :D) of dat er vreemde dingen gebeuren.
Gelukkig hebben we tegenwoordig een eigen upload en ik zou zeggen: maak er gebruik van :)
http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Hoe_p ... oto.27s.3F

Bedankt voor je reactie Oscar. :)
Ik weet dat jullie een eigen upload hebben, heel fijn. Kan deze alleen niet terug vinden wanneer ik een foto in mijn profiel wil zetten? Of kijk ik er misschien overheen?