Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lara_Silver schreef:Zo hee, het is maar waar je je druk om kan maken. Inderdaad lieveli.. ik wist op de basisschool al wat het was en wij hadden thuis toch echt geen tv noch internet tot mijn 12e. Leuke ideeën op hun site trouwens!
Lara_Silver schreef:ps. dit soort banners verschijnen meestal nav je eigen internetgebruik en zoektermen.
fohadie schreef:Apart, op een forum waar in mijn ogen doodnormale dingen gecensureerd worden en je sommige woorden dus niet mag gebruiken, mag wel een advertentie geplaatst worden met het woord "dildo" erin...
Daar is zeker nog geen censuurwoord voor gevonden?
Zoe_97 schreef:fohadie schreef:Apart, op een forum waar in mijn ogen doodnormale dingen gecensureerd worden en je sommige woorden dus niet mag gebruiken, mag wel een advertentie geplaatst worden met het woord "dildo" erin...
Welke woorden mag je dan niet gebruiken?
Komop seg. De gemiddelde puber weet veel meer dan je denkt hoor (en gebruikt mee van die dingen dan je denkt). Waarom weer taboe daarvan maken. Laten de op bokt dan opeens alles wat 50 jaar geleden taboe was nu weer taboe maken...
HorseTopShop schreef:Lara_Silver schreef:ps. dit soort banners verschijnen meestal nav je eigen internetgebruik en zoektermen.
En dit slaat echt helemaal nergens op.
Zoe_97 schreef:fohadie schreef:Apart, op een forum waar in mijn ogen doodnormale dingen gecensureerd worden en je sommige woorden dus niet mag gebruiken, mag wel een advertentie geplaatst worden met het woord "dildo" erin...
Komop seg. De gemiddelde puber weet veel meer dan je denkt hoor (en gebruikt mee van die dingen dan je denkt). Waarom weer taboe daarvan maken. Laten de op bokt dan opeens alles wat 50 jaar geleden taboe was nu weer taboe maken...
fohadie schreef:Zoe_97 schreef:[quote="fohadie"
Apart, op een forum waar in mijn ogen doodnormale dingen gecensureerd worden en je sommige woorden dus niet mag gebruiken, mag wel een advertentie geplaatst worden met het woord "dildo" erin...
[/quote
Daarom vind ik het ook van de zotte dat die woorden niet mogen! En begrijp ikniet dat dit dan welmag. Ik kan de woorden hier welneerzetten, maar je krijgt wasrschijnlijk toch de gecensureerde versie te zien, tenzij je dat hebt uitgezet..
knap trouwens dat jij kan weten wat ik denk...