Hrr! Persoonlijk erger ik me er groen en geel aan. Iedere keer als ik aan het einde van een topic kom staat er een banner die praktisch zo groot is als het scherm van mijn iPhone 5 en keer op keer druk ik er per ongeluk op (soms tot 3 keer achter elkaar toe wanneer ik net de reclame-pagina heb gesloten).
Hebben meer mensen hier last van of ben ik een zeur?
Ik was er ook heilig van overtuigd dat ik tot een week of 3 geen reclame had onder de topics al ik mobiel Bok en dat er nu wel een flinke banner staat....
Die banner staat er al een flinke tijd Staat er overigens alleen als adverteerders bereid zijn om een minimum bedrag te betalen, kan dus goed zijn dat je niet altijd een banner vindt op die plaats.
Voorbij de banner scrollen zou geen probleem moeten zijn zolang je niet op de banner 'tikt' maar er overheen sleept. Ik heb wel een paar keer over banners gehoord die ondanks het slepen toch doorklikken maar dat zijn echt de uitzonderingen.
Geen banner daar is natuurlijk prettiger maar zonder die banners geen inkomsten en zonder inkomsten geen Bokt. Wel zijn we bezig met een mogelijkheid om alle banners op Bokt te laten verdwijnen in ruil voor een relatief klein bedrag per jaar. Daar binnenkort meer nieuws over als het goed is
Iris82
Geplaatst: 02-11-15 12:33
BartVB schreef:
Wel zijn we bezig met een mogelijkheid om alle banners op Bokt te laten verdwijnen in ruil voor een relatief klein bedrag per jaar. Daar binnenkort meer nieuws over als het goed is