Ik zie werkelijk zo vaak verschillende topics van meiden die leuke ponykampen zoeken. Helemaal leuk natuurlijk! Ga zelf ook al jaren op kamp. En ik heb ook niet perse last van deze topics hoor, dus ik klaag niet. Alleen maar een ideetje om het allemaal misschien wat overzichtelijker te maken; En dat is dus een algemeen topic voor ponykamp vragen?
Ik zal dit topic onder de aandacht brengen van de moderators die hierover gaan. Het kan zijn dat jullie even op antwoord moeten wachten want hierover zal wel eerst een team topic geopend worden.
De reden dat er geen centraal topic is, is dat bokkers dat over het algemeen juist niet fijn vinden. Iedereen heeft namelijk andere eisen voor een ponykamp. Wanneer zulke vragen in een centraal topic zouden komen dan lopen er verschillende vragen door elkaar en krijgt niemand meer specifiek antwoord op zijn/haar vraag. Dan kun je net zo goed zelf in het [MA] Overzicht van alle ponykampen kijken om een ponykamp te kiezen. (Dat is overigens sowieso al de bedoeling voor je een topic opent. )
Maar mocht blijken dat er toch veel vraag naar is, dan kunnen we het een keer uitproberen.