Steeds vaker komt het voor dat ik over de hoofdpagina ga naar de meest recente berichten en dat daar een topic twee keer voorkomt. Niks ernstigs zul je denken, gewoon iemand die twee keer een topic heeft geopend. Maar dat is dus niet zo. Het is twee keer hetzelfde topic, met dezelfde antwoorden, alleen bij het ene topic wordt bijgehouden wat je hebt gelezen, terwijl de andere je steeds terugbrengt naar de OP. Kan iemand mij uitleggen hoe dit kan?
Ik zit trouwens oo mijn telefoon, maar niet de mobiele site. Dit probleem had ik ook met mijn oude telefoon.
zonnebloem18
Geplaatst: 24-10-15 08:27
Waarschijnlijk is het topic dan net door een mod verplaatst waardoor hij op 2 subfora staat, de ene verwijst dan wel automatisch naar de andere.
KittyDylan
Geplaatst: 24-10-15 08:28
Heb ik ook wel eens, is ook met topics waar nog niemand op heeft gereageerd.
Anoniem
Geplaatst: 24-10-15 08:28
Dit heb ik inderdaad ook heel vaak. Fijn dat er een verklaring voor is.
ierusju
Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-15 09:39
zonnebloem18 schreef:
Waarschijnlijk is het topic dan net door een mod verplaatst waardoor hij op 2 subfora staat, de ene verwijst dan wel automatisch naar de andere.
Het gebeurd ook regelmatig met topics die net geopend zijn of niet verplaatst.
Hanmar
Geplaatst: 24-10-15 19:18
Dat is wel vreemd. Zelf zie ik het inderdaad vrij vaak voorkomen maar dan betreft het eigenlijk altijd een topic dat inderdaad net verplaatst is door een mod - dan staat het er twee keer.
De keren dat het om een net geplaatst topic gaat, kan het zijn dat het dan om een topic gaat wat met identieke titel op twee verschillende subfora is geopend? Dat is niet de bedoeling maar gebeurt soms wel (dan wordt er een gesloten door een mod, maar dat gebeurt natuurlijk niet altijd direct).