Krijg hem ook sinds een paar minuten, de ene keer bij pagina vernieuwen wel de andere keer niet.. wisselend dus.
JPitty
Lid Nieuwsredactie
Geplaatst: 23-10-15 22:12
Zo,jij bent snel. Ik had hem idd ook, maar bij mij was hij weg nadat ik een willekeurig topic aanklikte en daarna terug ging naar waar ik mee bezig was.
Hanmar
Geplaatst: 26-10-15 15:33
Krijgen jullie deze foutmelding nog steeds, of gebeurde het vooral op de dag dat je dit topic opende? Het kan zijn dat er iets gesleuteld werd aan de voorpagina en dat dit inmiddels is opgelost, tenzij jullie dit nog steeds hebben...?
Ik heb het niet meer. Ik kreeg het voor het eerst op bokt markt, had voor het eerst een advertentie gemaakt, en bijgewerkt. Dacht dat ik iets fout had gedaan. toen ik op vernieuwen klikte was het weg. Daarna naar Home toen was het weer. Toen ik een topic aanklikte was het weer weg. Zo ging het een keer of 8 die dag. Verder niet meer gehad.
Oops. Vergeten hier te melden dat dit probleem als het goed is, is opgelost. Voor het weekend zijn er wat wijzigingen aangebracht aan de servers, dat is behoorlijk probleemloos gegaan op een paar dingen na en dit was er een van. Probleem is gevonden en zou niet meer voor moeten komen. Als je de melding nog wel een keer zie dan hoor ik het erg graag.