Deze foutmelding krijg ik als ik een bepaald topic open vanaf de voorpagina. Heb het topic nog niet eerder gelezen of gestipt, en toen ik de foutmelding kreeg was ik ook gewoon ingelogd. Kan het zijn dat er per ongeluk links naar de 'achterkant' van Bokt tussen 'actieve onderwerpen' staan?
Verwijderde topics worden naar de Mesthoop verplaatst en niet echt verwijderd, vandaar dat je als melding krijgt dat je niet genoeg permissies krijgt. MH is immers alleen zichtbaar voor mods en beheerders.
Over het algemeen krijg je die melding inderdaad bij topics die zijn verplaatst naar 'De Mesthoop'. In dit geval lijkt het er echter op dat er iets mis ging bij onderhoud van de servers. Gisteren is er groot onderhoud gepleegd aan een van de webservers (Podagros), de andere webserver (Arion) heeft het grootste deel van de dag in z'n eentje het werk moeten doen. Bij het uit de roulatie halen van Podagros zijn er schijnbaar een paar dingen niet helemaal soepel verlopen. Veel dank voor het melden! Hierdoor weer een bug kunnen opsporen