Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonfish13 schreef:Voor mij persoonlijk omdat er vooral Anky's op Bokt zitten, terwijl ik ze in het dagelijks leven nooit tegen kom.![]()
Het is gewoon niet de realiteit, plus je hebt er vaak bar weinig aan omdat ook die mensen die het zo goed weten net zo goed gewone niet perfecte mensen zijn.
Never dat ik een itp topic zou aanmaken, ik snap niet eens dat mensen er aan beginnen, hoe mooi de foto's ook zijn er zitten altijd azijnpissers bij.
Oja, regel 1: je paard wil wat niet, dus vind hij/zij het moeilijk of mankeert wat.
Regel 2: mankeert ie niks treedt op bokt regel 1 in werking en mankeert ie toch wat.
Regel 3: het ligt altijd aan de ruiter, paarden zijn altijd onschuldig en braaf.
Nouja zo kort door de bocht is het dus niet per definitie altijd, maar bokt vind van wel.
moonfish13 schreef:Lesleyxlinn:
Het gaat om dat het niet altijd zo zwart wit is als men het hier stelt.![]()
Er zijn heel veel zaken die bij de ruiter liggen, maar waarom moet een Gert vh Hof dan nog een rodeo uitzitten bij bepaalde trainingspaarden?
Dat ligt toch echt aan hem, want aan het paard ligt het nooit volgens bokt.
karuna schreef:Nee zelfs dat niet eens eigenlijk, het valt me op dat er mensen echt voor iets niet paards zich aanmelden, vraag stellen en dan er niks mee kunnen omdat topic verplaatst wordt naar daar waar je 25 berichten nodig hebt. Of bv autos of zo te koop aanbieden als een verkapt marktplaats maar dan gratis.
LesleyxLinn schreef:xniieeenke schreef:LesleyxLinn en wie beleert die paarden? mensen, dus het ligt aan de mens ja.
ken iemand die trouwens een paard heel snel beleerd heeft, was even rodeo maar daarna was die goed, en ja diegene had verstand
Billy & maralyn, amen XD
Dat is juist mijn punt?
moonfish13 schreef:Voor mij persoonlijk omdat er vooral Anky's op Bokt zitten, terwijl ik ze in het dagelijks leven nooit tegen kom.![]()
Het is gewoon niet de realiteit, plus je hebt er vaak bar weinig aan omdat ook die mensen die het zo goed weten net zo goed gewone niet perfecte mensen zijn.
Never dat ik een itp topic zou aanmaken, ik snap niet eens dat mensen er aan beginnen, hoe mooi de foto's ook zijn er zitten altijd azijnpissers bij.
Oja, regel 1: je paard wil wat niet, dus vind hij/zij het moeilijk of mankeert wat.
Regel 2: mankeert ie niks treedt op bokt regel 1 in werking en mankeert ie toch wat.
Regel 3: het ligt altijd aan de ruiter, paarden zijn altijd onschuldig en braaf.
Nouja zo kort door de bocht is het dus niet per definitie altijd, maar bokt vind van wel.