Ik heb vandaag al een paar keer last gehad dat bokt op mobiel (safari op een iphone5, geen m.bokt.nl) het snel reageren resulteert in verspringen naar de voorpagina. Ik typ een reactie, klik op plaatsen en floep ik zit op de voorpagina en de reactie is niet geplaatst. Heeft bokt last van een hikje?
Zucht, ik klik bij dit topic op plaatsen en hij vliegt ook naar de voorpagina. Het gebeurd dus niet alleen bij snel reageren
Paisano
Geplaatst: 21-10-15 07:42
Is het probleem inmiddels ook weer spontaan verdwenen?
Alleen vandaag meegemaakt of al eerder dit gedrag gezien? Zat je trouwens op de site via Wifi of mobiel? Vooral erg kwalijk dat de post dan ineens kwijt is, vreemd
Ik hoor het iig heel graag als je dit nog een keer meemaakt
Was via wifi, verbinding was goed. Als je op vorige klikte stond je post nog wel in het snel reageren vak, maar nogmaals op plaatsen klikken werkte niet. De knop "plaatsen" had zichzelf als het ware uitgeschakeld. Heb er alleen maandag last van gehad, maar er staat me wel iets van bij dat ik het een tijd terug ook eens gehad heb. Maar dat is zeker een maand of 6 terug
Bij nader inzien weet ik nog niet helemaal waar het nou fout ging, maar ik heb in elk geval iets aangepast waardoor dit niet meer zou moeten voorkomen. Mocht het toch nog gebeuren, laat het vooral weten