nuttige berichten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Blackpearls2

nuttige berichten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-15 22:17

Hallo allemaal,
Via Facebook ben ik als paardenfotograaf terecht gekomen bij de Bokt foto meetings.
Nu gaan alle berichten via Facebook maar ik vind het ook wel prettig als ik ook gewoon via bokt kan reageren.
Dus heb me aangemeld en ben nu aan het uitzoeken hoe ik kan reageren, moet ik dus eerst 25 "nuttige" berichten sturen.
Nu kan ik heel veel nuttige berichten over fotografie schrijven maar dat gaat dus niet :-)

Wie helpt mij waar ik die 25 berichten kwijt kan, heb niet echt de tijd om het hele forum af te struinen ;-)

Groetjes en alvast bedankt !!
Daniëlle

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 22:22

Het is niet de bedoeling om maar lukraak berichten te plaatsen die dan zogenaamd 'nuttig' zijn, het zou prettig zijn als ze ook daadwerkelijk iets toevoegen aan het onderwerp.

Edit: Je kunt ze overigens 'kwijt' onder het forumkopje informatief.

manou_diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 22:26

bedenk van welk onderwerp in de paardenwereld jij veel af weet.
Fotografie maar misschien heb je veel in een bepaald land gereden en ervaringen opgedaan of zoiets.
Ik heb veel op stranden gereden en veel verschillende ponykampen/trektochten bezocht.
Ik ben dus binnen de forums gaan zoeken naar topics met vragen over deze categorieën.
Zo kun je nuttig antwoord geven en kost het niet eeuwig
Succes!

Edit: alleen in topics onder het kopje 'Informatief' kun je je 25 nuttige berichten halen

Nadia
Oppermuts

Re: nuttige berichten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 22:31

Blackpearls2

Re: nuttige berichten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-15 22:39

Hartstikke bedankt voor jullie reacties, het is ook zeker niet mijn bedoeling om zomaar wat te plaatsen maar ik kon ook niet zo snel vinden waar het wel kon. Ik ga even op zoek naar informatief :-)