Paardenonderzoeken & meer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xniieeenke

Paardenonderzoeken & meer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-15 19:02

Hoi!

Het lijkt mij leuk om eens wat over wetenschappelijke onderzoeken van paarden op bokt te zetten maar waar kan dit?

En is er ook iets waar je jezelf als hulp kan aanbieden voor mensen met rijtechnische problemen? :P

Kuggur

Re: Paardenonderzoeken & meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 20:51

Met alle respect, je bent dertien en hebt maar liefst 4 jaar rijervaring? Dan hoef je je voorlopig nog niet af te vragen waar je je kunt aanbieden als hulp voor mensen met rijtechnische problemen.

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-15 21:00

Ik ben 13, ja, maar heb ook wel veel dingen gelezen. Weet lang jiet alles hoor ;)

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 21:03

Die indruk had ik ook niet hoor, integendeel :D

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 21:08

Kuggur schreef:
Met alle respect, je bent dertien en hebt maar liefst 4 jaar rijervaring? Dan hoef je je voorlopig nog niet af te vragen waar je je kunt aanbieden als hulp voor mensen met rijtechnische problemen.

Precies mijn gedachte :=
TS, met alleen lezen kom je er ook niet. Ik kan nog zoveel lezen over het besturen van een vliegtuig, maar als ik er eenmaal in zit, krijg ik hem toch echt niet zomaar omhoog.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 21:12

Bedoel je als online hulp? Dan kun je toch op Informatief - Rijtechnisch terecht toch? Als het in het dagelijks leven is dan kun je een advertentie op Markt zetten met een link in je onderschrift.

En een topic over wetenschappelijk onderzoek kan toch prima op Paardenpraat?

Jaya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 21:21

Destination schreef:
Kuggur schreef:

Precies mijn gedachte :=
TS, met alleen lezen kom je er ook niet. Ik kan nog zoveel lezen over het besturen van een vliegtuig, maar als ik er eenmaal in zit, krijg ik hem toch echt niet zomaar omhoog.

:j ik had ook precies het zelfde.
Ik ben dan wel vooral meelezer hier op bokt maar het valt me wel op dat TS vrijwel overal van af lijkt te weten... vind je toch wat aan de jonge kant om zo veel ervaring te hebben. Je kan inderdaad wel veel uit boeken hebben maar wil niet zeggen dat je echt weet waar je het over hebt. Eerlijk gezegd stoor ik me er best wel aan :=

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 21:22

Don't judge the book by it's cover.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 21:34

xniieeenke schreef:
Hoi allemaal! ik zit met een probleempje; ik zit de helft van de tijd op paarden die makkelijk aanpakken in de les, maar ik vind het lastig om te voelen hoe ik mijn handen moet dragen en vanaf welk moment ik moet belonen voor het omlaag komen.

Mij word gezegd; kneden.
Dit vind ik een vorm van zagen en vind ik belachelijk, want dat is dus een manier waardoor het bit wél pijn doet.

Kan iemand mij uitleggen hoe je in een manegeles goed aan de teugel kan rijden?
Ik bedoel eerder nageven want dat te diep lopen en kin op de borst vind ik nogal aso XD

Hoewel ik best denk dat je op 13 wat gezien kunt hebben, denk ik niet dat als je dit nog moet vragen, je klaar bent om zelf rijtechnische problemen van anderen op te lossen.

Wat je kunt doen (als je het toch perse wil) is een advertentie op de markt zetten, waarin je je kunnen aanbied.

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-15 07:08

Dat ik het gevoel niet heb om op de manegepaarden aan de teugel te rijden betekent niet dat ik niks weet :P

Laten we de technische hulo vraag dan maar overslaan als niemand me wil geloven