Het lijkt mij leuk om eens wat over wetenschappelijke onderzoeken van paarden op bokt te zetten maar waar kan dit?
En is er ook iets waar je jezelf als hulp kan aanbieden voor mensen met rijtechnische problemen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kuggur schreef:Met alle respect, je bent dertien en hebt maar liefst 4 jaar rijervaring? Dan hoef je je voorlopig nog niet af te vragen waar je je kunt aanbieden als hulp voor mensen met rijtechnische problemen.
Destination schreef:Kuggur schreef:Met alle respect, je bent dertien en hebt maar liefst 4 jaar rijervaring? Dan hoef je je voorlopig nog niet af te vragen waar je je kunt aanbieden als hulp voor mensen met rijtechnische problemen.
Precies mijn gedachte
TS, met alleen lezen kom je er ook niet. Ik kan nog zoveel lezen over het besturen van een vliegtuig, maar als ik er eenmaal in zit, krijg ik hem toch echt niet zomaar omhoog.
xniieeenke schreef:Hoi allemaal! ik zit met een probleempje; ik zit de helft van de tijd op paarden die makkelijk aanpakken in de les, maar ik vind het lastig om te voelen hoe ik mijn handen moet dragen en vanaf welk moment ik moet belonen voor het omlaag komen.
Mij word gezegd; kneden.
Dit vind ik een vorm van zagen en vind ik belachelijk, want dat is dus een manier waardoor het bit wél pijn doet.
Kan iemand mij uitleggen hoe je in een manegeles goed aan de teugel kan rijden?
Ik bedoel eerder nageven want dat te diep lopen en kin op de borst vind ik nogal aso XD