Foto staat op de kop bij upload

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Liselot

Foto staat op de kop bij upload

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-15 11:42

Ik wil net een foto uploaden en die staat op de kop als ik hem geselecteerd heb. Op mijn mac staat hij wel gewoon goed.
Hoe kan dit?

Shadow0

Re: Foto staat op de kop bij upload

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 11:50

Heb je de foto al geupload of is het alleen bij de preview? Het kan zijn dat het zodra hij is geupload wel goed gaat. Anders, zou je de foto hier kunnen plaatsen? Dan kunnen we even kijken wat er mis gaat.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-15 12:14

Als ik klik op kies bestanden krijg ik het scherm waar ik de foto kan selecteren. Daar staat hij goed. Als ik hem dan aanklik en de preview er staat staat hij op de kop. Na het klikken op save staat hij bij "afbeeldingen" wel weer rechtop :?

gaat om deze foto
Afbeelding

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 12:27

Ja, hmm, dat is wat lastig. Ik zal eens kijken of we dat bij 'preview' ook nog in orde kunnen brengen, maar dat is dus een iets lastiger verhaal, het is dan de browser die het moet doen, en als de browser van Apple de foto's van Apple al niet helemaal snapt...

Het advies is voor nu in elk geval om gewoon te proberen met uploaden, en niet teveel waarde te hechten aan de preview.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-15 12:30

Ja vaag he, ik gebruik gewoon safari (versie 9 geloof ik, net de nieuwste update gedaan) en foto was gemaakt met een iphone en doorgestuurd via airdrop. Meer apple is niet mogelijk volgens mij :D

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 12:32

Ja, soms is Apple toch iets minder 'it just works' dan het lijkt. We hebben al best veel te stellen gehad met aparte effecten van Safari. Maar goed, uiteindelijk staat 'ie gelukkig wel goed, en eh, schiet al op! +:)+

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 16:50

Is het weer zo ver. Heb ik ook een tijd gehad, nu is ie weer even braaf maar idd ondersteboven, zijwaarts enz.