Onderstaande advertentie krijg ik de afgelopen dagen erg vaak te zien? En ik vind het een irritante banner en niet echt iets voor Bokt.
Het gaat om deze advertentie;

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
__Elizabeth schreef:Bokt kan hier geloof ik niets aan doen dat heeft met je eigen internet gebruik te maken.
Shadow0 schreef:__Elizabeth schreef:Bokt kan hier geloof ik niets aan doen dat heeft met je eigen internet gebruik te maken.
Ik wil benadrukken dat dit NIET klopt.
1. Bokt kan specifieke banners gelukkig blokkeren, als die ongepast zijn.
2. Het systeem dat bepaalt welke banner je te zien krijgt werkt op meerdere manieren. Het aanpassen van advertenties aan wat jij bezocht hebt is 1 manier, maar NIET de enige.
Ik zal Bart even op dit topic wijzen. (Tegelijkertijd is de banner naar mijn mening niet zo ongepast dat ik hem op zondagochtend vroeg uit bed moet bellen, dus nog eventjes geduld)
BartVB schreef:@Tobbes; ook dat is maar een van een aantal manieren waarop wordt bepaald welke advertenties je te zien krijgt.
Maar de genoemde advertentie komt wel heel cheap over, niet echt iets dat we graag op Bokt.nl voorbij zien komen. Ik heb deze adverteerder geblokkeerdDank voor het melden!
Shadow0 schreef:__Elizabeth schreef:Bokt kan hier geloof ik niets aan doen dat heeft met je eigen internet gebruik te maken.
Ik wil benadrukken dat dit NIET klopt.
1. Bokt kan specifieke banners gelukkig blokkeren, als die ongepast zijn.
2. Het systeem dat bepaalt welke banner je te zien krijgt werkt op meerdere manieren. Het aanpassen van advertenties aan wat jij bezocht hebt is 1 manier, maar NIET de enige.
Ik zal Bart even op dit topic wijzen. (Tegelijkertijd is de banner naar mijn mening niet zo ongepast dat ik hem op zondagochtend vroeg uit bed moet bellen, dus nog eventjes geduld)