Zowel op mijn iphone als op de mac kan ik bij heel veel topics de foto's niet zien. Ze laden niet lijkt wel. Best jammer want ik hou wel van plaatjes kijken..
Zie je wel "img" in een andere kleur dan de rest van de tekst staan op de plek van de foto's? Wanneer je op img klikt, komen alle foto's tevoorschijn op de pagina. Ga je een pagina verder, dan staan ze weer in een linkje en zul je weer even op img moeten klikken.
Dit is gedaan om te voorkomen dat wanneer je mobiel Bokt, de foto's allemaal laden en je veel data verbruikt.
No_No
Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-15 10:49
Nee staat geen img
wat er staat is gewoon "afbeelding" maar dan is er geen foto. Als ik later weer aan klik kan het zijn dat de fotos wel komen.
Ook werken linkjes naar andere topics niet goed (van uit een profiel). Na een paar keer verschillende linkjes te hebben aangeklikt (3 of zo) wil het de volgende niet meer aanklikken..
ik heb mijn mobiel er weer even bij gepakt, daar had ik net een topic waar wel de "img" stond. Na het aanklikken komen er alleen witte vierkantjes dus geen foto's
Ik heb dat probleem ook regelmatig met mijn ipad en iphone. Dacht dat het aan mij lag. Als ik hetzelfde topic open op de pc is er vervolgens niets aan de hand. Maakt ook niet uit welke browser ik gebruik. Ik heb niets aanstaan wat dingen blokkeert. En het is ook niet bij ieder topic.
deze onder anderen, op de mac zijn de fotos nu wel zichtbaar maar eerst dus niet
Laatst bijgewerkt door No_No op 29-09-15 13:43, in het totaal 2 keer bewerkt
LOLLYYwood
Geplaatst: 29-09-15 13:42
Ik heb dit probleem ook soms op mijn gewone laptop (Sony). Op mijn iPhone, iPad of Macbook (nog) geen problemen mee gehad. Ik gebruik Chrome en safari
Lady24
Geplaatst: 29-09-15 13:44
Bij mij volgens mij alleen van externe sites, bokt uploads doen het volgens mij altijd. Ik weet zo 1,2,3 even geen topic omdat de meeste foto's nu via bokt worden geüpload en het nu minder voorkomt..
Bovengenoemd topic kan ik alle foto's gewoon zien.
Szan
Geplaatst: 29-09-15 14:49
Ik heb dit ook vaak de laatste tijd op mijn windows phone met internet explorer. Vaak is meerdere malen (!) vernieuwen wel een oplossing, uiteindelijk kan ik de foto's wel zien.
Aan de internetverbinding ligt het bij mij niet, want andere grote websites en filmpjes laden ontzettend snel op dezelfde momenten.
Op laptop (Firefox), iPhone (Safari) en iPad (Chrome) nog niet echt gehad, maar daar bok ik de laatste tijd ook weinig mee.
komen de foto's van Facebook af. Als die niet laden kunnen wij daar redelijk weinig aan veranderen... Wat je kan proberen is met rechts klikken op de foto en 'Foto openen in nieuw tabblad' kiezen. Dan kijken of dat wel werkt.
Oke, maar volgens mij heb ik er al langer last van.
Dit topic kan ik ze op mobiel ook niet zien [MD] [VOLG] Behandeling sarcoid Rechter muistoets heeft mijn mobiel niet topic van de drie bijzondere kleurtjes doet het inmiddels gewoon. Zowel op mobiel als op de mac.
Ik heb het probleem al maanden. Maar ben altijd zo nuchter geweest dat het aan mijn ipad lag. Ik moet overigens welzeggen dat sinds ik een nieuwe ipad heb (had eerst een 2 en nu een air 2) dat het wel een stuk minder is. Op de gewone pc heb ik er nooit last van gehad. Bovengenoemd topic kan ik wel gewoon zien. Ik heb al vaak geprobeerd te achterhalen waar het vandaan komt maar zoals ik al zei kwam altijd op die stomme ipad/iphone uit. Want als ik netwerken ging controleren waren er geen haperingen oid te vinden. Maar ik heb zelf het probleem al even niet meer gehad. Natuurlijk even snel wat topics geopend maar nu doen ze het (gelukkig) allemaal.