De laatste dagen komt er onderaan in beeld regelmatig reclame omhoog zoals dit:Ik ben benieuwd of dit aan mijn iPad ligt. Is er die hier antwoord op heeft?
Ik hier geen antwoord op helaas, maar wou wel even aangeven dat ik hier ook last van heb op mijn telefoon. erg vervelend.
Hmm, vreemd. Ga ik uitzoeken Dank voor het melden iig! Ik was de banner nog niet tegengekomen.Ook voorbij zien komen op een vaste PC/laptop?
BartVB schreef:Hmm, vreemd. Ga ik uitzoeken Dank voor het melden iig! Ik was de banner nog niet tegengekomen.Ook voorbij zien komen op een vaste PC/laptop?Graag gedaan. Gebruik eigenlijk alleen de iPad voor het bokken, dus geen idee op het op pc/laptop ook voorkomt
Hier ook sinds het openen van dit topic last van deze reclame pop-ups.Alleen op de Ipad.En het is behoorlijk irritant Voorbeeld print screen van nu net.Heb mijn cookies al verwijderd, maar het blijft komen.
@9jinte9 en Ariannee; als het goed is krijgen jullie die alleen te zien als je niet bent ingelogd?Op je telefoon zouden ze sowieso niet zichtbaar moeten zijn. Ga ik nakijken
Nu je het zegt, je hebt gelijk Bart.Ben vooral een stille meelezer en log vaker niet in dan wel.Maar waarom van die irritantie pop-ups die je halve scherm blokkeren
Omdat die minimaal een factor 10 meer opleveren dan een normale banner... Als we een paar van die banners laten zien hoeven we minder andere banners laten zien aan mensen die wel zijn ingelogd.