Enquete onder pagina

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Enquete onder pagina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-15 11:26

Ik zie net de enquete en denk ik vul hem in.

Alleen _O- mag niet kennelijk. Krijg meteen het bericht dat iemand me voor is geweest en bedankt voor het invullen. :+ wel lief dat ik kaarten van he van dit jaar ermee kan krijgen.

Is dat de bedoeling ook van de enquete? Kijken hoeveel mensen op de link duwen? Hihi

Selientje

Re: Enquete onder pagina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 11:27

Er staan wel rare vragen in, zoals automerk en bij welke bank je bankiert...

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 11:27

Het is ook nog eens een belachelijk lange enquete :P

Traiectum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 11:28

Ik vind het vooral opvallend dat je kaarten voor Horse Event 2015 kan winnen :+
daar doen we het voor :))

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 11:28

Selientje schreef:

Dat vond ik dus ook rare vragen en volstrekt onlogisch om in een paardenenquête te vragen :z

Traiectum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 11:29

Als ik de link aanklik is de enquete niet langer online trouwens, maar ik word wél bedankt voor het invullen :D

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-15 11:30

Ik heb helemaal geen vragen dus, alleen iemand was je voor en bedankt voor het invullen. Zag daarna pas kaarten voor he van dit jaar, anders had ik niet op de link geduwd uiteraard.

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 11:30

Ik kwam niet tegen van kaarten voor HE :P

Die vragen i.c.m. het vraag over je inkomen geven ze denk ik een beetje een inzicht in de status en het aanzien van de mensen :') bepaalde groep mensen is aangesloten bij bepaalde soorten bank bijvoorbeeld.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-15 11:31

Staat bij mij onder elke pagina ook je maakt kans op kaarten voor he 2015 en jaarlijks ruiteronderzoek van de has.
Laatst bijgewerkt door karuna op 15-09-15 11:31, in het totaal 1 keer bewerkt

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 11:31

Het is inderdaad een behoorlijk uitgebreid onderzoek, afhankelijk van wat je allemaal doet in de paardenwereld ben je tot 20 minuten bezig :j Maar er is wel een heel grote hoeveelheid erg nuttige informatie uit te halen :j

De mensen die niet in kunnen vullen en/of meldingen krijgen over HE15 gebruiken niet de 'normale' layout van Bokt gok ik? Ik ga even wat fixen :oo

Selientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 11:31

karuna schreef:
Staat bij mij onder elke pagina ook je maakt kans op kaarten voor he 2015 en jaarlijks ruiteronderzoek van de has.

Bij mij staat er dat ik kans maak op mooie prijzen :?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-15 11:32

Nee bart nog steeds bokt 4 omdat 5 echt leesproblemen geeft vanwege de geknepen letters en heel smalle layout. Is voor mij echt niet te doen. :n nog steeds niet. Schakel alleen over bij foto plaatsen maar dat is echt turen wat er staat. Dat probleem blijft dus.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 11:34

Heb hem ook ingevuld, maar zie nergens iets staan over kaarten voor HE 2015? Alleen dat je kans maakt op prijzen, iets van een complete outfit of paarden evenementen. Niet specifiek HE.

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 11:36

Selientje schreef:

Eens. Het gaat de KNHS geen reet aan wat ik belangrijk vind aan verzekeringen, wat voor auto ik rij en wat mijn inkomen is. Heb dus ook halverwege weggeklikt.

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 11:36

Kan iemand mij uitleggen hoe het invullen van de enquete (met best wel privacy gevoelige gegevens) bokt en de paardenwereld helpt?

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 11:40

De vragen over auto/bank/etc zijn een vrij standaard lijstje dat in de onderzoekswereld wordt gebruikt om mensen in bepaalde segmenten in te delen zodat verbanden kunnen worden aangetoond.

Waar dit de paardenwereld helpt, is dat het onderzoek kan helpen om een flink aantal vooroordelen die leven in de paardenwereld te weerleggen. Wat je hier invult wordt zeer zeker niet gebruikt om een profiel van jou op te bouwen. Het gaat puur over 'de paardenliefhebber' in het algemeen. Waaraan is behoefte, wie zijn die mensen, hoe is men te bereiken, etc.

De meldingen over HE 2015 kaartjes zouden weg moeten zijn :j

butengeweun

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 11:40

vraagje is dit dezelfde als die al ongeveer 1 maand online staat of weer een nieuwe?

Voor ik er aan ga beginnen en het is dezelfde
Laatst bijgewerkt door butengeweun op 15-09-15 11:42, in het totaal 1 keer bewerkt

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-15 11:41

Yeps zie nu ruiteronderzoek en mooie prijzen.

xLeoniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 11:42

Ik heb m ingevuld.. Heb er wel ff voor moeten zitten :+

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 11:47

@butengeweun; dit onderzoek staat al een paar weken online maar nog niet via Bokt. Waarschijnlijk zie je na 2 of 3 vragen wel of je de enquete al hebt gezien.

Is wel een ander onderzoek dan het onderzoek dat via de HAS in Den Bosch liep van een paar maanden terug.

Ik was zelf trouwens vrij snel klaar met invullen O:) Het helpt als je geen paard rijdt :j

Kever

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 11:48

Oeps, ik heb dit topic met zoeken niet gevonden, dus net een eigen aangemaakt.
Ik heb 'm wel kunnen invullen.
Op het eind vragen ze om persoonlijke gegevens (adres etc.). Weet iemand hoe betrouwbaar dit is? Er staat geen nadere uitleg over privacy o.i.d.
Je kan er dan prijzen mee winnen als je het invult, maar ik wil het graag toch eerst zeker weten dat het betrouwbaar is.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 11:50

@AnneJ; Goede vraag. Ik neem aan dat dit alleen is voor het selecteren van de winnaars, maar ik vraag dit voor de zekerheid even voor je na.

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 11:50

BartVB schreef:
De vragen over auto/bank/etc zijn een vrij standaard lijstje dat in de onderzoekswereld wordt gebruikt om mensen in bepaalde segmenten in te delen zodat verbanden kunnen worden aangetoond.

Waar dit de paardenwereld helpt, is dat het onderzoek kan helpen om een flink aantal vooroordelen die leven in de paardenwereld te weerleggen. Wat je hier invult wordt zeer zeker niet gebruikt om een profiel van jou op te bouwen. Het gaat puur over 'de paardenliefhebber' in het algemeen. Waaraan is behoefte, wie zijn die mensen, hoe is men te bereiken, etc.

De meldingen over HE 2015 kaartjes zouden weg moeten zijn :j

Dit overtuigt mij niet om de enquete in te vullen. Niet in de laatste plaats omdat ik op basis van mijn prive gegevens ingedeeld wordt in 'een segment'. Vooroordelen? Zoals paardensport is voor de elite? En dan vragen waar je bankiert, welke verzekeringen je afsluit en wat je inkomen is?
Nee Bart, ik geloof dat je ongewild/onbewust meewerkt aan een leuk 'doelgroepen'onderzoek - dat 'flinke aantal vooroordelen' (mij niet bekend) wordt hierdoor niet opgelost.
Gelukkig staat er een kruisje om 'm weg te klikken :))

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 11:54

BartVB schreef:
Ik was zelf trouwens vrij snel klaar met invullen O:) Het helpt als je geen paard rijdt :j

Helpt zeker ja :D Heb wel paardgereden, maar wegens blessure bij paard is het nu op een heel laag pitje.

En al die 'privacy-gevoelige' gegevens zijn puur voor de beeldvorming. Persoonlijk vind ik alles wat niet om pincode of paspoortgegevens gaat niet per definitie privacygevoelig, maar dat verschilt natuurlijk per persoon.

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 11:59

Er blijft in Nederland altijd een taboe liggen op salarisgegevens en wat mensen prive wel of niet zouden doen :) Iedereen in Nederland verdient geld, beroepen zijn vaak afgescheiden kaders waar je zonder al te veel moeite zo een salaris schaal bij kunt zoeken :)

Ik zie het probleem niet zo je kunt de enquête immers anoniem invullen, maar ieder zo zijn eigen ding. Gelukkig is het inderdaad geen verplichting om hem in te vullen ! :j