Ik ben 28 kom niet van Nederland maar lees geregeld topics van deze bokt dat in me hier wilde aanmelden.
ik ben een mama van 28 van 2schatten van kinderen 1van 6 die paardenzot is en hoe groter het paard Hoe liever voor haar.
en een dochter van bijna 11 die vrij onzeker is maar toch graag paarden ziet. En liever vanaf de grond werkte met ze of al wandelend rijden.
we hebben 1paard 1pony en 1waarvan ik twijfel daar je overal iets anders hoort. betreft een 2,5jarige. waar ze geboren is verwachte ze dat ze 1m50 zal worden. ouders zijn fjord x haflo-Arabier.
ikzelf ben een genieter gewoon die graag bij ze is en graag bijleert.
ook hou ik en van het natuurlijke houden van paarden maar toch ook van de sport.
mn jongste die rijd graag ze hè nog maar 2lesjes gekregen in het verleden maar zit zo goed als elke aanwezigheid op mn paard Haar rug.
mn oudste die wil sinds kort op de pony maar alleen wandelen. De pony zelf is nog niet doorgereden maar is enorm lief voor de Kids. tegenover bij andere test ze die uit waardoor ik nog geen gepaste ruiter had gevonden, nu hopelijk wel. afwachten dus.
Zoals ik al zei hou ik van een paard zo natuurlijk mogelijk houden en vrij maat toch ook van de sport en hoop op een dag mensen tegen te komen die ze willen uitbrengen.
al wille vele ze direct op stal zetten en dus nog geen ruiters gevonden heb die mn idee begrijpen dat wanneer paardjes niks moeten doen gewoon van hun vrijheid op weide mogen genieten.
heb je nog vragen stel ze gerust
grtjs