Bokt upload doet raar, hij draait soms fotos om lijkt. Gister had ik al een die normaal is bewaard naar geplaatsts stond hij dwars in het bericht. Dat is de lange cactus bovenste rij rechts.
Nu upload ik er vier en worden ze alle vier ondersteboven gezet. Gaat om de vier cactus fotos. Deze screenshot doet ie dan weer wel goed.
Ik heb dit inderdaad een paar keer mis zien gaan Het lijkt erop dat veel camera's op een net andere manier aangeven dat een foto eigenlijk gedraaid moet worden, de software lijkt dat niet altijd helemaal goed op te pakken. Zou je de cactus naar mij willen mailen naar me (bartvb @ bokt)? Of ja, de foto van de cactus dus. Thanks!
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-15 07:44
Bart er zijn fotos onderweg. Van zowel de zijwaartse als ondersteboven fotos.
De cactus krijg je niet, die is hier al vanaf zaadje. Dus helaas die zul je zelf moeten kweken.
Ik heb net ook een foto geupload via mobiel overal staat hij gewoon goed, totdat ik het bericht met foto plaats dan staat hij opeens gekanteld. Normaal nooit problemen mee gehad.
Had er vanochtend ook last van in het tattoo topic. Foto stond gewoon goed totdat ik hem in mn reactie plaatste,toen stond ie op zn kop. Naderhand nog ff een selfie gemaakt van de tattoo en meteen geupload en toen ging het wel goed.