Goedemiddag!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MagicMuffin

Goedemiddag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-15 15:59

Goedemiddag allen!

(En nu hopen dat iedereen dit 's middags leest :P)

Na een lange tijd kom ik mij toch maar eens voorstellen, ik lees al ongeveer een jaar mee en het kriebelt wel om wat mee te posten.
Mijn naam is Lysette, ben 22 jaar en woon samen met mijn vriend in Friesland. Het is mijn grootste droom om ooit een eigen paard te hebben, maar dit is helaas (nog) niet haalbaar voor mij. Ik heb vroeger op een manege les gehad en tegenwoordig rijd ik in de vakantie een buitenritje op een huurpaard, meer niet. Op de manege heb ik ooit twee wedstrijdjes gereden maar ik ben erachter gekomen dat dat niet mijn ding is, ik rijd liever lekker relaxed door het bos heen. Ik ben al wel stalling en paardjes aan het bekijken, maar dat vind ik gewoon leuk. Eerst maar eens mijn studie afronden en een baan krijgen :')

Door al het mee-lezen heb ik al een hoop bij-geleerd over paarden, maar hoe meer je weet hoe beter natuurlijk.

:wave:

Unique6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 16:01

Hoi! 'Welkom' op Bokt ondanks je al een jaar meeleest :) . Veel plezier nog verder op Bokt!

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 16:09

:wave: Welkom...is voor voorlopig een bijrijdpaard niets?Kun je mooi ervaring opdoen en of je het qua tijd kunt bolwerken.

MagicMuffin

Re: Goedemiddag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-15 16:18

Dat is opzich een goed plan, maar vind maar eens iemand. Ik heb absoluut geen behoefte aan bak-rijden en oefeningen doen. Daar ben ik met 10 minuten alweer flauw van. Hoewel de meeste mensen dat toch willen voor hun paard. Ook woon ik in de stad, niet zoveel paarden-mensen en ruimte hier helaas.