ik krijg om de 1 of andere reden mijn foto's niet geupload via de bokt upload ik krijg deze fout Fatal error: Exception thrown without a stack frame in Unknown on line 0
en dit is in zowel internet explorer als in google chrome
Dit probleem hoor ik vaker op FZ voorbij komen. Meestal heeft t maken met een Adblocker die aan staat. Even voor Bokt een uitzonderingsregel aanmaken en dan doet ie t vaak wel weer.
Er lopen hier denk ik een paar dingen door elkaar. Het systeem van de markt en het forum staan helemaal los van elkaar. De upload van de markt doet vaker rare dingen en werkt gewoon niet goed. Helaas zitten we er nog even aan vast, tot we de hele markt kunnen omzetten. Daarnaast werkt de markt niet met adblockers, omdat de markt bestaat uit advertenties, en dus door de adblocker gezien worden als iets wat 'ie moet blokkeren (en dat is eigenlijk best logisch.)
De upload van foto's bij het forum staat helemaal los van de markt. Maar die toont nu dus de foutmelding die NathalietjeB geeft. We zijn bezig met uitzoeken waar die vandaan komt. (Maar erg behulpzaam is de foutmelding niet helaas, dus we zijn nog op zoek.)
In elk geval van harte bedankt voor de melding
BartVB
Eigenaar
Geplaatst: 08-09-15 13:22
Ik zie de melding af en toe ook staan. We hebben gezocht waar dit vandaan komt maar dat is nogal erg onduidelijk Dit heeft een stuk meer puzzeltijd nodig, we gaan hier na Horse Event mee aan de slag
Hier lijkt de melding niet heel veel kwaad te kunnen, ik kan gewoon foto's uploaden, ook met die melding. Krijgen jullie nog een andere fout te zien als je een foto probeert te uploaden?
Ik krijg de melding ook vaak te zien maar kan dan ook geen foto's uploaden. Er staat dan wel 100% geupload maar ze komen niet erbij te staan.
NathalietjeB
Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-15 20:58
hier verder geen andere melding enkel op de 1 of andere manier krijg ik een melding, en kan ik maar 3 foto's uploaden en meer pakt hij niet? of hij upload er een aantal, en dan net wat forbiddenpie zegt je ziet dan 100% maar de foto's komen er niet bij te staan.
en verder heb ik geen adblocker of iets aan staan zover ik weet