Ik ben Karlien, 35 jaar en rij al een jaar of drie op Roll. De laatste 1,5 jaar 2 tot 3 keer in de week, voor die tijd was dat 1 keer in de zoveel weken. We lessen nu ongeveer een jaar bij een hele leuke en goede instructrice die ons ontzettend helpt met alles waar vooral ik tegenaan loop. Roll is inmiddels 17 en snapt het allemaal wel, ik kan nog heel veel leren..

Eind juni hebben we mee gedaan met een onderlinge wedstrijd, dat was ontzettend leuk om te doen. Helemaal toen we aan het einde van de dag een oranje lint mochten ophalen, ik was trots!! Maar ook realistisch, want natuurlijk wordt er bij een onderlinge hoger gepunt dan normaal. Daarom een maand later meegedaan met een dressuurclinic in de buurt, waar wel realistisch gepunt werd. Deze proef is opgenomen op video en voorzien van commentaar van een deskundige jury, zo leerzaam!
Nu wordt het tijd voor het echte werk, in oktober gaan we voor het eerst officieel starten! Ik heb er zin in, toch een beetje een pennydroom die uitkomt..