Hallo Allemaal.
ik lees al enkele tijd mee op bokt. en volg de toppics van mijn vriendinnen.
maar heb mezelf nog niet voor gesteld dus dat ga ik nu toch maar eens doen.
ik ben Ilse van der Loop
23 jaar oud en werk in de zorg.
ik zit al vanaf kleins af aan op de pony's van mijn opa , ik was 6 jaar toen mocht ik voor de aller eerste keer gaan lessen met de pony van opa.
vanaf die tijd had ik iedere zaterdag ochtend een half uurtje les.
tot ik een jaar of 12 was , toen kreeg ik van Opa mijn Eigen pony Beverly.
Beverly hebben we gekocht als 10 Jarige ruin. en met pijn in mijn hard heb ik hem moeten verkopen omdat ik de overstap wilde maken naar de paarden. Beverly heb ik verkocht op 18 jarige leeftijd. ik heb 8 hele leuke jaren met hem beleeft. wedstrijd gereden tot in de L1 + 4. en uren naar de bossen en nog veel meer.
toen kwam er een paard. een 4 jarige draver genaamd Ashera. ik heb haar veel geleerd. maar doordat mijn opa en oma verhuisden en ik nog student was en geen stalling kon betalen heb ik haar moeten verkopen.
nu rijd ik inmiddels op een 6 jarige Fjord genaamd Fenna. samen met haar 11 jarige moeder Annabel en de 19 jarige Fjord Rogetta genieten ze samen iedere dag van het gras en de aandacht die ze van ons krijgen.
ook heb ik nog een leuke C pony, deze staat gestald bij iemand die met haar gaat mennen. dit doe ik overigens ook nog met regelmaat.
nu genoeg over mijn paarden leven.
ik ben ook nog hobbyfotograaf. en voor mijn camera staan vaak paarden en pony's.
nu heb ik wel weer genoeg gekletst.
Liefs Ilse