Even voorstellen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

4Beeldig

Even voorstellen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-15 18:26

Hallo Allemaal.

Ik ben Aafke en ben 27 jaar jong.
Ik ben al van kleins af aan een paardenmeisje.
Heb zelf een pony gehad en verschillende verzorg paarden.
Een aantal jaren geleden kwam een paardenmeisjes droom uit, mijn stiefvader heeft een grote professionele springstal. Wij hebben 80 stallen en een grote binnen bak en nog veel grotere buiten bak, ook hebben we een stapmolen en longeercirkel. Overal ligt een eb en vloed bodem ideaal voor alle weersomstandigheden.
Ik heb helaas ook een Aangeboren hartafwijking, nu nog maar een half hart. De linker kamer en de linker boezem heb ik alleen nog. Het is te vermoeiend om elke dag te gaan en het rijden is ook moeilijker. Maar ik groom vooral en doe de dingen die ik wel kan. Ook probeer ik het rijden weer op te pakken.

Verder werk ik een aantal uur in de week bij de bloedafname, lekker bloedprikken.
Ook vind ik het erg leuk om te bloggen over de paarden en ik blog ook over mijn hartafwijking voor mensen die dat interessant vinden of ook in een hartafwijking hebben.
Mijn blog vind je hier: http://www.4beeldig.com

Ook snuffel ik graag op bokt rond natuurlijk.

Groetjes Aafke

KarinBrunink

Re: Even voorstellen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 19:23

welkom aafke! ik ga een kijkje nemen op je blog! Kijk jij ook op mijn blog? (link staat hieronder)

mala26

Re: Even voorstellen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 19:54

Welkom hier.
80 stallen je achtertuin droom van zon beetje elk paardenmeisje.
Maar wow zeg maar de helft van je hart nog!? Krijg je een hart transplantatie nu of kan je zo verder??