Even voorstellen!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lillith24

Even voorstellen!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-15 16:17

Hoi allemaal! Ik zal mij ook even hier voorstellen, ik heb een poosje meegelezen en vond het nu wel tijd om mij even goed voor te stellen!!mijn naam is Laura ik ben 24 jaar en ik woon in een klein dorpje lieveren. Ik heb vroeger altijd veel paardgereden, van me 6e tot me 14e ongeveer, maar toen kwam ik in de puberteid en vond het allemaal niet zo leuk meer... Nu ben ik gelukkig wat ouder en wijser geworden en lijkt het me leuk om weer te beginnen met paarden en paardrijden want ik was altijd helemaal verslaafd aan paarden! :)
maar goed voordat ik weer begin wil ik ook weer even wat dingen lesen en zo want ben nu best wel bang om weer te rijden, als je tien jaar nie hebt gereden en zo.. Is best wel spannend dan haha! Daarom heb ik heir nu een account aangemaakt en ga ik lekker veel lesen over tips en rijden :) :)

RiannaB

Re: Even voorstellen!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 16:21

Gezellig, welkom op Bokt, Laura!
Ik denk dat het wel mee valt hoe spannend het is om na 10 jaar weer op te stappen. Denk dat je zo weg rijdt ;)

Davina1402

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 16:21

Hoi Laura Welkom!

Wat leuk dat je weer beginnen gaat... Het is ook een virus dat je nooit meer kwijtraakt :-)

Ik ben zelf na een jaar of 8 weer begonnen... zo'n drie jaar geleden... En heb nu inmiddels alweer meer dan 2 jaar mijn eigen paardje... zo leuk was het om weer te doen...

Dus je bent gewaarschuwd... :+ :) en ik wens je heel veel rijplezier toe!!!!

Lillith24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-15 16:48

bedankt mense! leuk om te lesen dat ik niet enige ben hier die tijdje gestopt is! heb laatst wel in weiland in de buurt van me ouders weer even geknuffeld met paardje een haflinger van onze overbuurman. is al 22 jaar en mag nie verzorge maar knuffelen mocht wel gelukkig haha! toen dacht ik wel dit wil ik meer doen!! dus ga mischien eerst even goed zoeken naar verzorgpaardje

KarinBrunink

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 17:26

Leuk! Welkom op bokt! paardrijden blijft iets wat in je bloed zit volgens mij, je komt er niet zomaar vanaf :)