Voorstellen met een vraag!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Deirdremijn

Voorstellen met een vraag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-15 21:27

Hey allemaal!

Ik ben Deirdre, 22 jaar en ik ben op zich niet nieuw op bokt, maar heb wel een nieuw account aangemaakt. Op mijn profiel kan je mijn hele paarden ervaring lezen, maar in het kort: Ik rijd al 14 jaar, 6 jaar een eigen paard gehad, 1 jaar de hbo paardensport opleiding gevolgd in Deurne, 3 maanden stage gelopen bij een paardengedragstrainster, les gegeven, 6 weken toeristen te paard begeleid door de bergen van Hongarije en nog een hoop meer!
Genoeg ervaring dacht ik zo, maar altijd nog redenen om meer te leren! Daarom mijn vraag aan jullie:

Wie weet er interessante sites/youtube channels/boeken o.i.d.(liefst iets van een interessante/inspirerende youtuber)
Die ik zou kunnen volgen waar ik meer kan leren over paardengedrag? Ik studeer nu psychologie en ik wil doorsturen tot equitherapeut, maar daarvoor wil ik ook mijn paardenkennis opkrikken en ik vind het leuk om inspirerende mensen te volgen!
(Dus geen 'penny' gekte dingen, want ik heb al genoeg kennis en ervaring)

Dit is vast een discussie waard! Ik hoop op leuke antwoorden van jullie!

Anoniem

Re: Voorstellen met een vraag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 18:03

Welkom Deirdre!

KarinBrunink

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 17:30

welkom! ik weet zo snel niet veel. Je kunt zoeken naar clinics van Tristan Tucker, dat is wel gaaf om te zien, maar nog niet helemaal wat jij bedoelt denk ik. Ik ga dit forum volgen, ik ben hier wel benieuwd naar!!

Deirdremijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-15 18:22

Thanks! Ik ga eens googlen!
Ja lijkt me een leuk onderwerp om over te kunnen discussiëren met bokters, maar dan moeten ze wel reageren :p.
Ben benieuwd naar meer reacties en ervaringen!
Overigens ook al gekeken naar toffe online studies naar paarden gedrag, maar zo duur allemaal!

Amandaa91

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 19:34

Welkom!

Lante

Re: Voorstellen met een vraag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 19:59

Liesbeth Jorna is vast interessant om eens contact mee op te nemen. Welkom!