Eigen paard

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

floripori17

Eigen paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-15 20:33

Heeeey hoooi,
Mijn naam is Florencia. Ik heb sinds kort dan toch mijn eigen paard gekocht <3 Ik heb haar de laatste 4 jaar verzorgd ken haar en heb haar zelf heb ingereden. Dus ik ben nu helemaal gelukkig. Ze loopt nu nog met een veulen aan haar zijde maar die zal de laatste week van augustus afgespeend worden en dan ga ik haar van stal verhuizen :D Ik ben heel enthousiast voor de nieuwe stal maar stiekem ook een beetje zenuwachtig, aangezien Queen en ik niet in topvorm zijn kwa rijden :( en ik bang ben voor commentaar. Ik vind tips zelf altijd prima maar commentaar trek ik mij altijd heel erg aan echt dom ik weet het :P

Verder ben ik met Queen vooral bezig met vrijheidsdressuur en dat vinden we beiden erg leuk. Later als het rijden weer wat beter gaat wil ik mij op springen gaan richten :o

maar ik ben dus in de wolken :j *\o/*
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Sponygek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 20:41

Leuke foto's! Vooral die laatste :)

KarinBrunink

Re: Eigen paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 17:28

wauw gaaf! wat een mooie foto's ook. ik vind zulke halsters echt leuk, ben van plan om er binnenkort een zelf te gaan maken

marley93

Re: Eigen paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 17:35

Hele leuke foto's, jullie zien er echt uit als een leuke combinatie.
En ik zou me niet te druk maken over commentaar, al snap ik je zenuwen wel. Als je aan mensen uitlegt hoe het in elkaar zit, zullen ze het wel begrijpen. :j