Goedemorgen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

magrem

Goedemorgen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-15 11:13

Na een "korte pauze" van bijna 10 jaar is het toch weer gaan kriebelen.... ik moet nog gaan bekijken hoe ik het ga aanpakken en niet ondoordacht ergens inspringen, maar ik wring mezelf weer het "wereldje" in :)

Ik hoop hier wat informatie en gelijkgestemden te kunnen vinden, en misschien mensen met goede tips... :)

OutOfTheWood

Re: Goedemorgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 11:13

Welkom op bokt ! :D

gerpiegorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 11:32

Van harte welkom! :D

MiReRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 11:38

Heerlijk dat je je opnieuw tussen de paarden gaat begeven!
Heb ik ook gedaan, een jaar of vijf geleden. Terug naar de manege en nu een eigen paard. Wie had dat ooit gedacht.

Wat zijn je plannen? Eerst manegeles of meteen een eigen paard?

magrem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-15 11:48

De plannen zijn nu nog even lauw :) Ik wil toewerken naar een eigen paard, lessen volgen en dan de instructeursopleiding... maar ik zit ook nog te denken over veterinaire opleiding... de keuze is reuze, dus ik wil eerst voor mezelf een duidelijk "pad" uitstippelen... klinkt raar misschien? :)

De tijd en resources die ik heb zijn gelimiteerd, met twee kleine kinderen en een fulltime baan, dus een eigen paard zou nu er bij in schieten, en dat vind ik niet eerlijk... dan is het meer voor de "heb" dat je een paard aanschaft... wil er wel voldoende tijd en aandacht voor hebben.