Seb8iaan schreef:Ik snap dat een adblocker heel aantrekkelijk klinkt: Gebruik maken van de site, zonder ervoor te hoeven "betalen".
Betalen? Ja zeker. Want bokt draait mede door de inkomsten die voortvloeien uit deze advertenties.
Bezoek je bokt nagenoeg nooit, dan kan ik me voorstellen dat een adblocker standaard aan staat op alle sites. Maar is dit 1 van die sites waar je graag en veel gebruik van maakt, dan zou ik toch even nadenken of je hier niet iets voor terug wilt geven in de vorm van het toestaan van advertenties.
Sommige advertenties zijn omwille van de inhoud of omvang vervelender dan andere en het is natuurlijk een geheel eigen keuze, maar persoonlijk heb ik de advertenties op bokt bewust aangezet mede door deze ingeving.
Technisch is het mogelijk te bepalen of er een adblocker in je browser actief is en sommige (niet veel) websites geven hier een melding van en/of ontzeggen je de toegang tot de gehele site omdat je het businessmodel schaadt.
Hoe kijken jullie hier zelf naar en zou je er wellicht een klein jaarlijks/maandelijks bedrag voor over hebben om bokt advertentie vrij te kunnen bekijken?
Ik snap je punt, vind het zelf ook helemaal niet erg dat er advertenties zijn hoor. Maar een advertentie als in de openingspost is natuurlijk wel heel irritant...
Bij mij is ie inmiddels weg, maar ik weet niet hoe het bij de rest is?