Enorme advertentie Bokt Markt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marjo

Enorme advertentie Bokt Markt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-15 23:29

Hallo!

Ik heb een hele tijd een adblocker gehad, maar met de update naar Windows 10 is deze weg. Nu had ik er aanvankelijk nog niet aan gedacht om hem te herinstalleren. Tot ik de Markt pagina opende -O-

Afbeelding

Is dit normaal? Want als dat normaal is ga ik als de wiedeweerga die adblocker terug installeren :Y)

Esmee_RS

Re: Enorme advertentie Bokt Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 23:33

God ja, ik heb ook een hele grote van netflix nu. :')

Seventeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 23:49

Even gekeken maar nergens last van! :)

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 23:57

Ik heb er constant een van Wittenborg... En heel leuk, maar nog nooit daar geweest.. En bij t scrollen naar beneden gaat hij meteen open _O- heeeeeel irritant >;)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 02:02

Ik heb hem ook, tijd om adblock aan te zetten op bokt...

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 02:19

ik had er bij het begin ook last van, heb er toen een adblocker op gezet en alles was weer weg :D

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 02:39

Ariannee schreef:
ik had er bij het begin ook last van, heb er toen een adblocker op gezet en alles was weer weg :D

Atblocker is niet vriendelijk voor bokt.

Heb ook last van reclame op bokt. Heb er al eens een topic over geopend maar er is nooit wat aan gedaan. Jammer want het is super vervelend

Seb8iaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 07:27

Ik snap dat een adblocker heel aantrekkelijk klinkt: Gebruik maken van de site, zonder ervoor te hoeven "betalen".
Betalen? Ja zeker. Want bokt draait mede door de inkomsten die voortvloeien uit deze advertenties.

Bezoek je bokt nagenoeg nooit, dan kan ik me voorstellen dat een adblocker standaard aan staat op alle sites. Maar is dit 1 van die sites waar je graag en veel gebruik van maakt, dan zou ik toch even nadenken of je hier niet iets voor terug wilt geven in de vorm van het toestaan van advertenties.
Sommige advertenties zijn omwille van de inhoud of omvang vervelender dan andere en het is natuurlijk een geheel eigen keuze, maar persoonlijk heb ik de advertenties op bokt bewust aangezet mede door deze ingeving.

Technisch is het mogelijk te bepalen of er een adblocker in je browser actief is en sommige (niet veel) websites geven hier een melding van en/of ontzeggen je de toegang tot de gehele site omdat je het businessmodel schaadt.

Hoe kijken jullie hier zelf naar en zou je er wellicht een klein jaarlijks/maandelijks bedrag voor over hebben om bokt advertentie vrij te kunnen bekijken?
Laatst bijgewerkt door Seb8iaan op 13-08-15 07:29, in het totaal 1 keer bewerkt

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 07:28

Celiien schreef:
Ik heb er constant een van Wittenborg... En heel leuk, maar nog nooit daar geweest.. En bij t scrollen naar beneden gaat hij meteen open _O- heeeeeel irritant >;)

Precies dit :Y)
Ik had ze ook nooit en nu heb ik ze zoals jouw maar ook als ik een bericht wil posten onderaan de pagina krijg ik een enorm gevaarte :(

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 13:07

Hier heb ik ook steeds reclame Afbeelding

Ook op de laptop

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 13:10

Ariannee schreef:

stomme vraag wellicht, maar hoe zet je dat aan/uit?

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 15:52

Knakker schreef:
Ariannee schreef:

stomme vraag wellicht, maar hoe zet je dat aan/uit?

Start firefox, Rechts bovenin naar het icoon abp. Dan druk je erop en dan kan je kiezen alleen voor deze pagina uitschakelen, of overal uitschakelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 15:54

SindyKaya schreef:
Ariannee schreef:

Atblocker is niet vriendelijk voor bokt.

Heb ook last van reclame op bokt. Heb er al eens een topic over geopend maar er is nooit wat aan gedaan. Jammer want het is super vervelend

Ja, maar de reclame is ook niet vriendelijk voor Bokkers op deze manier :+ Vind het niet gek als mensen dan naar AdBlocker grijpen.... Kom op zeg...

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 15:55

Of je klikt rechts bovenin even op het kruisje en de advertentie wordt weer klein.

Kleine moeite toch :)

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 16:08

Selka schreef:
Of je klikt rechts bovenin even op het kruisje en de advertentie wordt weer klein.

Kleine moeite toch :)

Maar dan komen ze binnen 5 minuten weer terug.

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 16:11

Aha dat wist ik niet :+

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 16:59

Bizzybijtje, daar ben ik het mee eens.
Maar 9 van de 10 keer ligt het aan je eigen laptop/pc, zo niet vind ik ook dat we bokt een kans moeten geven om het te veranderen

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-15 17:07

Seb8iaan schreef:
Ik snap dat een adblocker heel aantrekkelijk klinkt: Gebruik maken van de site, zonder ervoor te hoeven "betalen".
Betalen? Ja zeker. Want bokt draait mede door de inkomsten die voortvloeien uit deze advertenties.

Bezoek je bokt nagenoeg nooit, dan kan ik me voorstellen dat een adblocker standaard aan staat op alle sites. Maar is dit 1 van die sites waar je graag en veel gebruik van maakt, dan zou ik toch even nadenken of je hier niet iets voor terug wilt geven in de vorm van het toestaan van advertenties.
Sommige advertenties zijn omwille van de inhoud of omvang vervelender dan andere en het is natuurlijk een geheel eigen keuze, maar persoonlijk heb ik de advertenties op bokt bewust aangezet mede door deze ingeving.

Technisch is het mogelijk te bepalen of er een adblocker in je browser actief is en sommige (niet veel) websites geven hier een melding van en/of ontzeggen je de toegang tot de gehele site omdat je het businessmodel schaadt.

Hoe kijken jullie hier zelf naar en zou je er wellicht een klein jaarlijks/maandelijks bedrag voor over hebben om bokt advertentie vrij te kunnen bekijken?

Ik snap je punt, vind het zelf ook helemaal niet erg dat er advertenties zijn hoor. Maar een advertentie als in de openingspost is natuurlijk wel heel irritant...

Bij mij is ie inmiddels weg, maar ik weet niet hoe het bij de rest is?

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 02:23

Seb8iaan schreef:

er aan verdienen is n groot woord zo hoog iss t niet wat bart krijgt van de advertenties dat ie ze gebruikt prima maar t hoeft niet steeds groter en bizarder

daarnaast is bokt wellicht gratis echter word er wel degelijk n hoop geeist en of bepaald (zoals accont niet willen deleten etc)

Seb8iaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 07:38

Natuurlijk zijn reclame inkomsten geen vetpot, maar alle beetjes dragen bij.
Ik snap heel goed dat niet alle reclames wenselijk zijn, al is dit soms lastig op voorhand onder controle te houden. Advertenties worden namelijk in de meeste gevallen aangeboden via een externe provider, die zorgt draagt voor de verkoop. Je kunt dan weliswaar aangeven welke categorieën je wel/niet op je site wil hebben, maar 100% waterdicht is dat ook niet.
In de meeste gevallen wordt er snel en adequaat gehandeld als er melding wordt gemaakt van een niet passende advertentie. Misschien is het wat kort door de bocht om alleen voor die advertenties een adblocker te installeren.

Vwb het eisen en bepalen op bokt, zie ik geen directe relatie met de "gratis" toegang hier op bokt.
Dit zijn zaken die je op voorhand weet en niet anders hoeven te zijn in een betaalde omgeving. Er moet ergens een "wet" zijn die het doen en laten regelt. Anders wordt het een zooitje, ook op een betaalde site ;)
Ik snap dat je bepaalde regels persoonlijk misschien "te" kunt vinden, maar dit is iets wat je zelf moet overwegen.

Kun je trouwens wellicht even op je interpunctie letten, want dat maakt het wat fijner leesbaar +:)+ Moest je eerste zin een aantal keer overlezen om nou te zien wel gedeelte bij welk onderdeel hoorde :=

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 08:26

?[/quote]

Start firefox, Rechts bovenin naar het icoon abp. Dan druk je erop en dan kan je kiezen alleen voor deze pagina uitschakelen, of overal uitschakelen.[/quote]

mooi, dank je!

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 14:17

Ik heb geen adblocker maaf ook geen reclames bij de boktmarkt zie ik.

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 05:10

Seb8iaan schreef:
Kun je trouwens wellicht even op je interpunctie letten, want dat maakt het wat fijner leesbaar +:)+ Moest je eerste zin een aantal keer overlezen om nou te zien wel gedeelte bij welk onderdeel hoorde :=

:j