Verwijderd account weer actief?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rocamor

Verwijderd account weer actief?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-15 16:11

Ik zag net een reactie van een bokker die een hele tijd geleden het verzoek bij de MOD's had ingediend om het account te (laten) verwijderen. Dit account is destijds ook verwijderd (door een MOD bevestigd). Deze bokker is destijds met veel bombarie weggegaan, omdat hij/zij het niet eens was met boktregels.

Hoe kan zo'n account nou ineens weer actief zijn? Is het account op een of andere manier "gehackt" of mag je gewoon "te pas en te onpas" je account inactief laten stellen en weer activeren?

Anoniem

Re: Verwijderd account weer actief?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 16:23

Is het niet iemand die dezelfde naam heeft gekozen of iets wat er heel erg op lijkt?

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 16:25

Wilde net hetzelfde zeggen. Heb ook iemand op mijn blok lijst staan.
Laatst kwam ik een reactie van haar tegen althans dat dacht ik, maar die bokker had bijna dezelfde naam :)

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-15 16:26

Nee, volgens mij niet. In het profiel stond (nog? / ook?) hetzelfde als in het destijds verwijderde account (althans, zoals ik het me destijds herinner). En als je vanuit het profiel naar de posts van de betreffende bokker gaat, kom je ook die oude topics weer tegen.

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 16:26

Hm, dat is dan wel gek.... Misschien kan een Mod ons meer vertellen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 16:27

Ik weet wel dat accounts niet verwijdert worden, dus ik denk dat hij of zij zich dan bedacht heeft en weer mee wil praten. :)

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 16:28

Accounts worden inderdaad nooit verwijderd, alleen gedeactiveerd en heractivatie kan dan altijd weer aangevraagd worden als er geen sprake is van een ban. :)

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-15 16:30

Oke, dat is helder, dank je wel.

Zitten daar nog voorwaarden aan? Behalve dat het geen ban mag zijn?

Edit:
@ MOD: maar volgens mij was toen dat heel account niet meer zichtbaar ofzo. Met anderen die geband zijn of vrijwillig zijn gestopt wordt dit ondervangen met "Gastxxxx", maar volgens mij was het account van de betreffende bokker niet eens meer traceerbaar.
Laatst bijgewerkt door Rocamor op 27-07-15 16:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 16:32

Wat is een deactivatie precies? Zijn berichten van diegene dan niet meer terug te lezen? Of wordt dan alleen de naam gewijzigd?

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 16:32

Ben ik de enige die zich nu afvraagt om welke bokker het gaat? _O-

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 16:33

Stiekem vraag ik mij dat ook af :') :=

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 16:36

Destination schreef:

Nee _O-

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 16:37

Destination schreef:

Nee, ben nu ook wel nieuwsgierig om welke bokker het gaat. _O-

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 16:37

Deactiveren word niet veel gedaan, en meestal inderdaad in combi met een naamswijziging naar gast met n aantal nummertjes. Dan is het profiel niet meer aanklikbaar voor gebruikers en kan er niet meer ingelogd worden. Alle berichten van een account verwijderen doen we nooit, simpelweg omdat er dan topics niet meer kloppen.

Over voorwaarden voor deactiveren; het word zeker niet standaard gedaan, mocht je je account willen deactiveren kun je een mail sturen naar support@bokt.nl met je verzoek. :)

Speculeren over welke bokker dit zou zijn lijkt me niet aan de orde.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 16:39

Ah oke! Ik dacht dat berichten nog steeds herleidbaar waren na een deactivatie.

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 16:39

Murthul schreef:
Deactiveren word niet veel gedaan, en meestal inderdaad in combi met een naamswijziging naar gast met n aantal nummertjes. Dan is het profiel niet meer aanklikbaar voor gebruikers en kan er niet meer ingelogd worden. Alle berichten van een account verwijderen doen we nooit, simpelweg omdat er dan topics niet meer kloppen.

Over voorwaarden voor deactiveren; het word zeker niet standaard gedaan, mocht je je account willen deactiveren kun je een mail sturen naar support@bokt.nl met je verzoek. :)

Speculeren over welke bokker dit zou zijn lijkt me niet aan de orde.

Snap wel dat speculeren niet aan de orde is. Maar door het lezen van dit topic wordt je wel nieuwsgierig naar de desbetreffende bokker :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 16:40

Wat prettig voor deze bokker dat de kinderachtige boktregels haar niet meer misselijk maken! Zal vast een opluchting zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 16:46

lieveli schreef:
Wat prettig voor deze bokker dat de kinderachtige boktregels haar niet meer misselijk maken! Zal vast een opluchting zijn.

:D :D :D Jij zou goed zijn in het spelletje 'hints'

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 17:00

Weet je wat vreemd is. (Heb desbeteffende account ook gevonden) ze heeft gisteren gereageerd in een topic maar in baar profiel staat bij "laatst bezocht" geen datum alleen een -

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 17:01

MaricoGraphy schreef:
Weet je wat vreemd is. (Heb desbeteffende account ook gevonden) ze heeft gisteren gereageerd in een topic maar in baar profiel staat bij "laatst bezocht" geen datum alleen een -

Dat heb ik ook. Kun je instellen

Maar ben nu wel benieuwd om welk bokker het gaat.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 18:01

En om het heel simpel te stellen, je kunt zelf je eigen account deactiveren door je emailadres te wijzigen en niet op de activatielink te klikken. Daarmee zijn je berichten nog wel vindbaar, maar kan je niet meer inloggen. Dit wordt nog weleens als tip gegeven aan gebruikers die niet meer verder willen bokken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 18:05

zonnebloem18 schreef:
En om het heel simpel te stellen, je kunt zelf je eigen account deactiveren door je emailadres te wijzigen en niet op de activatielink te klikken. Daarmee zijn je berichten nog wel vindbaar, maar kan je niet meer inloggen. Dit wordt nog weleens als tip gegeven aan gebruikers die niet meer verder willen bokken.

Wat is het precieze verschil tussen deactiveren of gewoon niet meer online komen? :P Dat kan namelijk ook gewoon..

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 18:07

Maar zonnebloem, ik vraag me iets af. Waarom zou je een gebruiker re-activeren nadat ze zoveel kritiek heeft gegeven op het boktbeleid?

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 18:13

Omdat iemand die geen BOT heeft altijd het recht heeft weer terug te komen op Bokt en zelfs iemand met een BOT kan een verzoek doen om terug te komen.

Deetjeeuh, je kan er altijd voor kiezen gewoon niet meer in te loggen, maar als je door je email niet te bevestigen je account deactiveert is de drempel om weer terug te komen of toch even te kijken een stukje hoger.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 18:15

Nou laat het een begin zijn van een nieuw tijdperk! Er zijn wel meer gastaccounts die ik wel weer terug zou willen zien.