Complimenten aangaande diversiteit nieuwsberichten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Basilicium

Complimenten aangaande diversiteit nieuwsberichten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-15 22:17

Lieve Bokkers en mod-Bokkers,

Ik hoop dat het oké is om "speciaal hiervoor" een topic te starten. De reden dat ik voor een topic kies, i.p.v. bijv. een PM, is om mede-Bokkers een kans te geven in te haken op deze "Forumzaak".

Het valt me de afgelopen weken op dat er meer Bokt-aandacht uitgaat naar disciplines die niet te classificeren vallen als "dressuur" of "springen". Wellicht heb ik het bij het verkeerde einde, maar het komt op mij over alsof zaken zoals western rijden, eventing, voltige en mennen recentelijk meer in het nieuws komen dan eerder het geval was. Ook binnen de "Uitgelicht" foto's vermoed ik terug te vinden dat de focus verbreed is.

Natuurlijk kan dit alles te maken hebben met zoiets simpels als de timing van evenementen binnen die disciplines, maar desalniettemin blijf ik de indruk houden dat Bokt naar bepaalde sentimenten heeft geluisterd (nl. sentimenten van Bokkers die nadrukkelijk vroegen om meer aandacht voor ondervertegenwoordigde disciplines). Zo ja: chapeau, het is leuk om te zien dat Bokt zich op deze punten breder opstelt...en zo niet, dan was het alsnog leuk om het idee te hebben meer diversiteit tegen te komen op de startpagina +:)+

Murthul

Re: Complimenten aangaande diversiteit nieuwsberichten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 23:24

Wat uitgelicht betreft; ik doe inderdaad mijn best veel af te wisselen en ook onbekendere dicipline's aandacht te geven. Fijn dat dat gewaardeerd word! :)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 08:54

Wat nieuws betreft zit je (imo) bij het verkeerde einde :D maar goed.. complimenten geven mag natuurlijk altijd. De meeste mensen komen niet verder dan dat t nog meer moet zijn. Ook als er geen 'meer' te vinden is. :) en de meeste NR-leden (en overige teamleden) doen gewoon hun best om vrijwillig de site bij te houden.

Flew

Re: Complimenten aangaande diversiteit nieuwsberichten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 12:34

Leuk om dit te lezen! Bedankt voor het compliment. :) We proberen altijd zoveel mogelijk verschillende takken uit de paardensport aandacht te geven, maar wat Sammie ook zegt; dat is niet altijd even gemakkelijk. Een beetje erkenning is dan altijd fijn. :D