Aanvraagtopic op UK

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Calanthe

Aanvraagtopic op UK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-15 20:11

Hallo! Nog nooit een topic hier gepost, maar het viel mij toch echt de laatste tijd op in UK.

Er maakt iemand een topic waar die foto's zoekt van een (voorbeeld) bont paard, vervolgens sluit er een modje dat topic en wordt die naar het paarden aanvraagtopic geleid, waar die vorig dezelfde aanvraag vraagt. Na een paar dagen/paar weken komt er een mod opmerking dat er berichten net zoals 'Iemand met een bont paard die ik mag gebruiken om mee te oefenen?' verwijderd zijn.

En toch, staat er deze opmerking :
Citaat:
Naar aanleiding van signalen in het topic hebben Muurp en ik overlegd en besloten dat we dit topic wat vrijer gaan laten. Tot op het heden waren we erg strikt met vragen om foto's en andere zaken, maar we zijn van mening dat dit prima moet kunnen. Het is jullie eigen verantwoordelijkheid om het overzicht te behouden, we zullen dan ook alleen ingrijpen wanneer het echt nodig is. Hopelijk kunnen jullie je hier ook in vinden.

En nu ben ik benieuwd waarom er toch berichten verwijderd worden als er gevraagd wordt om foto's, terwijl deze opmerking er staat :)

Daihyo

Re: Aanvraagtopic op UK

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 18:09

Jammer dat er nog steeds geen antwoord is na ruim een week :)
Ik ben ook wel benieuwd. Zeker omdat je soms op zoek bent naar iets specifieks, dat je met de zoekfunctie in het topic niet kunt vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 21:03

Ik ga dit topic even naar de moderatoren van UK doorsturen, zodat zij kunnen reageren. :)

Meloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 21:36

Wij, de moderators van het forum UK, zijn even in overleg. En komen hier zo snel mogelijk op terug :)

Calanthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-15 22:48

En? :)
Was dit helemaal topic vergeten :=

Meloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 22:49

Na een overleg kom ik hier, zoals beloofd, weer even op terug.
Wij zijn het met jullie eens dat de topic-regels (vermeld in OP) en de moderator-opmerking voor onduidelijkheden zorgen.
Daarom hebben wij besloten om verzoeken weer toe te staan. De OP wordt aangepast voor de duidelijkheid. Onze excuses voor het ongemak.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 23:34

Super +:)+