nieuw, en vraag trailer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

geesje76

nieuw, en vraag trailer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-15 16:44

Hoi,

Hoewel ik al een tijdje meelees wordt dit mijn eerste post.
Mijn naam is Geesje, kom uit t midden van het land, en heb een draver (Yilla) waar ik graag het bos mee inga. Yilla is 9 en heeft voor ik haar kocht altijd gekoerst. Zij is nu een echt familiepaard waar mijn dochters (van 10 en 13 jaar) ook veel plezier van hebben. Yilla is altijd vriendelijk en bescheiden en op buitenrit lekker vlot maar goed te hanteren.
Wij zijn vorig jaar twee keer in de kennismakingsklasse gestart met endurance en Yilla lijkt dit erg leuk te vinden en ook goed te kunnen. Helaas is het door omstandigheden dit jaar nog niet gelukt te starten met haar maar dat gaat in t najaar hopelijk weer eens gebeuren.

Ik heb meteen een praktische vraag......

Wij gaan binnenkort op vakantie en willen Yilla graag twee weken meenemen. We hebben echter geen trailer. Wij zijn dus eigenlijk ook op zoek naar een trailer die we twee weken voor een redelijke prijs kunnen huren/lenen. Het moet een trailer 1,5 trailer zijn die met B rijbewijs te rijden is.
Mocht iemand dus zijn trailer willen uitlenen.....?!

groetjes, Geesje

Ariannee

Re: nieuw, en vraag trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 16:46

welkom!. Misschien zou je even op marktplaats kunnen kijken voor trailerverhuur?

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 09:57

Hallo en welkom! Misschien kun je voor de trailer eens kijken op de Bokt Markt? Je vind de link bovenaan de bladzijde!

geesje76

Re: nieuw, en vraag trailer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-15 10:25

Dank jullie voor de tips. Marktplaats houd ik al in de gaten, de bokt markt vanaf nu ook!

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 22:32

Welkom op Bokt, waar woon je? Misschien dat ik een adres weet in het midden vh land.
Trailer huren op B rijbewijs is afhankelijk van welke auto je ervoor zet. lees mijn recente topic maar eens door. [TAO] trailers B rijbewijs te koop.