Terug van weggeweest

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xSimoontj94

Terug van weggeweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-15 12:20

Hallo,

Ik heb ooit al eerder op Bokt gezeten. Echter heb ik daarna mijn account verwijderd omdat ik steeds minder aanwezig was.

Tot vorig jaar had ik een eigen pony. Een New Forest, helaas heb ik haar moeten weggeven ivm geldproblemen. Ze staat nu bij een opa met een kleindochter.

Ik heb ook al vrijwilligerswerk gedaan bij iemand van dit forum in Zeeland (Gaelle). Helaas hebben we daarna nog weinig contact gehad, al vond ik het er heel leuk.

Ik studeer momenteel Diergeneeskunde in Antwerpen. Ik moet nog 4 vakken halen en dan mag ook ik vakken opnemen van het tweede jaar. Ik vind hier vast nog wel mensen terug die dat ook studeren of mij wellicht kennen.

In ieder geval, ik zou dus graag terug bij het forum komen :)

Nadia
Oppermuts

Re: Terug van weggeweest

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 15:12

Hoi Simone, welkom terug op Bokt.

Op Bokt is het niet mogelijk om accounts te verwijderen, dus jouw oude account bestaat nog steeds. Als je daar weer gebruik van wilt maken ivm bijvoorbeeld de naam, dan kunnen wij jou daar wel mee helpen.

xSimoontj94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-15 16:16

Nadia schreef:
Hoi Simone, welkom terug op Bokt.

Op Bokt is het niet mogelijk om accounts te verwijderen, dus jouw oude account bestaat nog steeds. Als je daar weer gebruik van wilt maken ivm bijvoorbeeld de naam, dan kunnen wij jou daar wel mee helpen.

Ja dat zou heel fijn zijn. Ik kwam mijn oude account namelijk niet meer binnen omdat ik mijn gebruikersnaam niet meer wist en ik dacht dat ik hem destijds gedeactiveerd had. Wat moet ik hiervoor doen?

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 16:27

Als je mij even een pb stuurt, dan ga ik het oppakken voor je. Dan kijken we samen hoe we weer kunnen zorgen dat je je oude gebruikersnaam weer kan gebruiken.

xSimoontj94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-15 16:44

Nadia schreef:
Als je mij even een pb stuurt, dan ga ik het oppakken voor je. Dan kijken we samen hoe we weer kunnen zorgen dat je je oude gebruikersnaam weer kan gebruiken.

Dankjewel Nadia :) gedaan :)

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 16:10

Ik heb contact gehad met de TS en omdat ze graag op haar oude account verder wilde gaan, hebben we dat voor haar in orde gemaakt.
Het account van de TS wordt geband en aangezien ze hier dan niet meer kan reageren, hier een slotje.