Eerste bokt!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tessawhisper

Eerste bokt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-15 18:15

Hallo Bokkers! *\o/*

Ik ben Tessa Driesen en zou me graag even voorstellen. :j ik heb al n tijdje een bokt profiel maar aangezien ik niet wist hoe het werkt en ik niet zoveel tijd had, kon ik niks posten :( dus hieeeer mijn eerste bokt! :D ik ben in mn vrije tijd altijd bezig met paarden /3 ik heb zelf ook een eigen pony; Whisper. Met Whisper beleef ik een heleboel magische momenten, dat is wat hij me ook altijd geeft! _/-\o_ Whisper is 9 jaar en ikzelf heb hem al 4 jaar. Wij houden ons graag bezig met vrijheidsdressuur en alles eromheen, ook zijn we vaak te zien op een show! *\o/* naast de vrijheidsdressuur houd ik me ook druk bezig met springen en dressuur en nog wat andere leuke dingentjes. Ikzelf ben 15 jaar en rij al van mn zesde jaar, en hopelijk nog heel veel jaar meer natuurlijk :j verder heb ik ook een beestenboel thuis met o.a katten, hond, geiten,.. als jullie nog wat vragen hebben mogen jullie mij altijd een PB sturen en als ik weet hoe het moet :o beantwoord ik ze graag of laat een reactie achter, zou ook super zijn! Als je nog ideeen hebt ivm een ava; laat maar horen.

ik zit op telefoon dus weet niet hoe je hier een foto inplaatst. Hopelijk lukt t de volgende keer en kan ik ook wat moois van mn profiel maken! *\o/*

tot zienssss!

challange

Re: Eerste bokt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 09:58

Hallo Tessa,
Welkom op Bokt.

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 12:25

gise

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 17:21

hoe kan ik ook zo'n bericht plaatsen op bokt ?

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 21:34

Hallo Gise,

Dat is helemaal niet moeilijk. Eerst moet je kijken waar je je bericht wilt plaatsen. Dat forumdeel klik je aan, bijvoorbeeld [WWW] Wie, wat, waar?. Dan zie je links boven een knop Nieuw Onderwerp. Hier klik je op, je stelt je even voor of je stelt je vraag. Dan klik je op Versturen. En voila, daar is je topic! MOcht je er niet uitkomen, vraag dan gerust even weer! Of je kunt ook altijd even in de help kijken, rechts onderaan op elke pagina, in de donkerblauwe balk. Heel veel succes met posten!