Vraag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AnnickT

Vraag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-15 21:44

Hoii

Ik ben nieuw hier en ik weet dus niet of dit topic in het juiste (sub)forum staat, als dit niet zo is, dan mijn excuses!

Waar ik mee zit is dat ik, net als ieder nieuw lid, 25 zinnige berichten moet schrijven in het eerste forum 'Informatief'. Echter zou ik niet weten wat ik daar dan zou moeten schrijven. Ik bedoel dan niet schrijven om maar iets geschreven te hebben, maar ik heb gewoon niet zo veel kennis van paarden dat ik iemand advies zou kunnen geven of zo. Ook rijden heb ik jaren niet meer gedaan dus ik weet echt nauwelijks iets over begrippen en dergelijke of hoe iemand een bepaalde 'handeling' of beweging voor elkaar kan krijgen/aan kan leren bij het rijden. Ik weet veel meer over de off topic dingen, alles wat met honden en knaagdieren te maken heeft. Maar daar kan ik nu dus niks. Hoe kan ik dan zinnige berichten plaatsen als andere bokkers bij wijze van meer info/kennis hebben in hun kleine teen dan ik in totaal? Want dan heb ik ook niet echt het idee dat een reactie van mij iets zou toevoegen :( .

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 21:46

Omdat bokt een paarden forum is willen ze dat er mensen op komen die ook echt interesse hebben in paarden en niet alleen in de 'offtopic' zaken zo als honden, katten of iemands kleine teen komt bespreken. Je zult eerst 25 nuttige berichten moeten plaatsen om te 'bewijzen' dat je iemand bent die interesse toont of verstand hebt van paarden en daar over mee wilt praten.

Iris82

Re: Vraag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 22:00

Zo te zien ben je 18. Ik neem aan dat ondanks dat je zelf zegt dat je niet genoeg ervaring hebt van paarden, je natuurlijk wel het nodige meemaakt met jouw (verzorg)paarden. Er zijn dan bepaalde topics waarin om ervaringen gevraagd wordt, die jij best wel kan geven.

Er worden vrij ingewikkelde vragen gesteld, maar ook gewoon vragen waar iedereen wel antwoord op kan geven zoals: 'Krijgt jouw paard hooi of kuil?' 'Hoeveel uur staat jouw paard buiten?' 'Gebruik jij dekens in de winter?'

Het lukt vanzelf, je moet er wel een beetje moeite voor doen.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 22:05

AnnickT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-15 23:43

Logisch dat je interesse in paarden moet hebben ja, haha. Dat heb ik zeker. En ik ben hier ook om wat te leren dus dat moet goed komen.
O ja, zulke topics was ik nog niet tegen gekomen. Heel erg bedankt!