Ik ben nieuw hier en ik weet dus niet of dit topic in het juiste (sub)forum staat, als dit niet zo is, dan mijn excuses!
Waar ik mee zit is dat ik, net als ieder nieuw lid, 25 zinnige berichten moet schrijven in het eerste forum 'Informatief'. Echter zou ik niet weten wat ik daar dan zou moeten schrijven. Ik bedoel dan niet schrijven om maar iets geschreven te hebben, maar ik heb gewoon niet zo veel kennis van paarden dat ik iemand advies zou kunnen geven of zo. Ook rijden heb ik jaren niet meer gedaan dus ik weet echt nauwelijks iets over begrippen en dergelijke of hoe iemand een bepaalde 'handeling' of beweging voor elkaar kan krijgen/aan kan leren bij het rijden. Ik weet veel meer over de off topic dingen, alles wat met honden en knaagdieren te maken heeft. Maar daar kan ik nu dus niks. Hoe kan ik dan zinnige berichten plaatsen als andere bokkers bij wijze van meer info/kennis hebben in hun kleine teen dan ik in totaal? Want dan heb ik ook niet echt het idee dat een reactie van mij iets zou toevoegen