Ik ben me ondertussen al drie keer een ongeluk geschrokken van een Simyo banner op de voorpagina die uit zichzelf begint te praten. Zijn er meer mensen die dit hebben? Ik heb nergens op gedrukt.
Erg vreemd? Ik heb de banner gevonden, deze begint inderdaad een 'Hee, daar is Alex' video af te spelen maar in mijn geval zonder geluid. Rechtsboven staat een speakericoon, pas als ik daarop klik krijg ik geluid te horen?
Welke browser gebruik je?
Voor de zekerheid heb ik de banners geblokkeerd. Duurt wel even (tot een paar uur) voor dat effect heeft en zou kunnen dat ik er een heb gemist. Laat het aub weten als je dit nog een keer ziet gebeuren Iig excuses voor het ongemak! Banners horen zeker niet uit zichzelf geluid te maken.
Het gebeurt mij dus steeds op de telefoon... Ik heb geen flauw idee welke browser, het is een Samsung Galaxy S2 en dan daar de standaard browser van, die heet gewoon 'Internet'... Daar heb je weinig aan denk ik?
Het is heel gek want er staat inderdaad een microfoontje rechtsboven en die staat dan op 'geen geluid' terwijl er wel geluid uit komt zeg maar... En dan moet ik dus 2x drukken om het geluid uit te krijgen. Ik dacht eerst dat ik er misschien per ongeluk zelf op had gedrukt maar vanmorgen ging hij echt vanzelf.
Thanks voor het checken in ieder geval, ik laat het weten als het weer gebeurt
Waarschijnlijk is het best een goed idee om te kijken of je een andere browser kan vinden. Voor zover ik weet wordt de software voor de Galaxy S2 niet meer geupdate en loop je nu rond met een behoorlijk antieke browser. Da's best gevaarlijk Ik zou overstappen naar Chrome als ik jou was.
Oh is dat zo? Ik krijg nog wel steeds updates via de Play Store maar dat zegt misschien niks? Ik ben niet zo wijs in dat soort dingen Laat ik daar maar eens naar gaan kijken dan. Bedankt voor de tip!
100% zeker weten doe ik het niet, ben niet zo heel erg thuis in de Samsung Galaxy wereld. Maar voor zover ik weet gaan de updates voor de Samsung browser niet via de Play store. (en los daarvan is de standaard Samsung browser best matig te noemen)