FK topics niet in 'laatste berichten'

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mariett
Blogger

FK topics niet in 'laatste berichten'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-15 09:33

Hallo bokkers,
Ik weet niet of het aan mij ligt of niet, maar ik kan mijn eigen topics in FK niet zien bij 'laatste berichten' op de homepagina. Als ik op 'meer berichten' klik kan ik hem wel zien, maar op de homepagina niet.

Is dat de bedoeling of is het een fout? De rest van mijn eigen topics kan ik wel in 'laatste berichten' zien staan, alleen mijn topics op FK niet.

Mariett
Blogger

Re: FK topics niet in 'laatste berichten'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-15 11:40

Ik up mijn vraag even, sommige fototopics in FK zie ik wel bij laatste berichten staan (zoals Picture of the week) en sommigen ook niet.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 12:32

Als ik het me goed herinner worden topics die langer lopen dan een bepaald aantal pagina's niet meer getoond. Dit omdat het dan vaak niet meer interessant is voor de nieuwe lezers die vanaf de beginpagina binnenkomen. Wil je een topic toch bijhouden dan kun je altijd kiezen voor 'volg dit topic' dat net boven het 'snel antwoorden'-vak staat. (Ook wel 'stipje' genoemd.) Je ziet het dan staan bij 'eigen berichten.'

Als het niet gaat om topics die al veel berichten hebben, kun je een link geven van een topic dat niet getoond wordt?

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-15 15:37

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-15 21:11

Ik heb dit probleem nog steeds, ook met mijn nieuwe topic (nog geen reacties), die komt ook niet bij 'laatste berichten' te staan. Er zijn een hele hoop mensen die (bijna) niet van de hoofdpagina af gaan en daarbuiten gaan lezen, dus nu heb ik op die topics eigenlijk bijna geen reacties, wat ik een beetje jammer vind, aangezien ik mijn foto's graag wil laten zien ;)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 18:24

Volgens mij werden fototopics nooit op de hoofdpagina geplaatst? Wat ik overigens ook wel een beetje gek vind aangezien Uit de Kunst er wel geplaatst wordt.

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-15 19:43

Ik kan wel andere fototopics zien soms. Waarom zou het dan inderdaad niet geplaatst worden?