Onderschrift bij bepaald bericht uit zetten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Onderschrift bij bepaald bericht uit zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-15 15:41

Niet altijd is een onderschrift op zijn plaats, bijv als een hyper vrolijk onderschrift hebt terwijl je iemand wilt condoleren.
Is er een mogelijkheid (zo nee, kan die er komen?) om een onderschrift bij een bepaald bericht uit te kunnen zetten!

MacavityL

Re: Onderschrift bij bepaald bericht uit zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 15:48

Klink rechtsboven op je naam --> instellingen --> tabblad forum instellingen --> Voeg standaard mijn onderschrift toe: (ja/nee).

Of bedoel je vanuit de bericht starter die aan kan geven wel of geen onderschiften in een topic 'toe te laten'?

Manou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 09:20

Ik ken het wel vanuit een ander forum dat je bij het plaatsen van een bericht kon kiezen om bij dat specifieke bericht geen onderschrift te plaatsen. (En volgens mij waren er ook een paar andere instellingen die je op die manier per bericht kon aanpassen)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 17:21

Ik ga het even meenemen achter de schermen voor overleg :j

Iejoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 17:23

Dat zou mij ook wel wat lijken! :)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 17:33

Oh dit vind ik wel een goed idee eigenlijk!

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 11:29

Volgens mij is het vinkje er wel geweest maar hoe die optie precies werkte weet ik niet. Wel werd het in elk geval erg weinig gebruikt en leidde ook nog wel eens tot verwarring bij mensen die niet snapten waarom hun onderschrift niet werd weergegeven.
Dat is altijd het nadeel van dat soort aanpassingen: hoe meer aanpassingen, hoe meer mensen moeten puzzelen, en hoe makkelijker mensen fouten maken. En dat maakt dat we proberen om weiniggebruikte opties zoveel mogelijk weg te halen.

We zullen dus even overleggen of deze mogelijkheid er (terug) moet komen, maar het is goed om te bedenken dat zelfs als de mogelijkheid er is, veel mensen die niet zullen zien en dus niet zullen gebruiken... Ik hoop dan ook dat het in elk geval geen reden is om discussies te gaan beginnen over 'je onderschrift is ongepast, je had het uit moeten zetten'.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 10:13

Maar geldt dit ook niet voor bepaalde avatars? Ik vind sat het om de inhoud van de post moet gaan. TS kent bokt en weet dat we met onderschriften en avatars werken die eigenlijk niets zeggen over de inhoud....