Citaat:
Hoe kan ik een eigen subforum aanvragen?
A.Als je vind dat er geen duidelijke eigen plek is om een tak van sport, een paardenras of een ander paard-gerelateerd onderwerp te bespreken, kun je bij de moderators een aanvraag doen voor een eigen subforum.
Een aanvraag van een subforum moet aan de volgende criteria voldoen:
- Het onderwerp van het forum moet paard-gerelateerd zijn.
- Je moet minimaal 30 medestanders hebben als je je verzoek indient.
- Je moet een motivatie / charter voor het subforum schrijven (zoals een welkom op... topic) .
- Je moet een lijstje van voorbeeldtopics die op het forum zouden passen geven.
Maak een duidelijke post op Forumzaken die voldoet aan de bovenstaande criteria en geeft daarbij een motivatie waarom jij / jullie denken dat zo'n subforum goed zal lopen en een toevoeging aan Bokt is.
Door het moderatorteam zal de aanvraag bekeken gaan worden, we letten dan bijvoorbeeld op het volgende:
- Wordt een onderwerp nu op veel verschillende plekken besproken?
- Moet een bestaand forum opgedeeld worden ivm drukte?
- Is er nog helemaal geen plaats om een onderwerp te bespreken?
Na een maand wordt er gekeken wat de gebruikers zelf van het forum vinden, of het lekker loopt en of er bepaalde zaken en/of regels moeten aangepast of toegevoegd moeten worden. Na 3 maanden wordt de definitieve beslissing genomen of het forum een blijvende is.
Dit staat op de wiki over het aanvragen van een nieuw subforum. Als ik dat dan zo lees, denk ik niet dat het door de selectie komt.