Bokt in het zonnetje!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LoveUggs

Bokt in het zonnetje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-15 01:06

Waar dit topic thuis hoort..? Ik heb werkelijk geen idee!

Maar wat ik wel weet is dat je zoveel 'negatieve' topics op Bokt, over Bokt voorbij ziet komen. Dingen die niet goed zijn, dingen die beter kunnen, 'kinderachtig', domme regels..

Maar bij deze wil ik een positief topic plaatsen! Ik wil Bokt bedanken. Jaren heb ik Bokt gehad zonder echt actief te zijn. (Vandaar ook mijn prachtige Bokt naam!) Pas toen ik Bokt nodig had voor een onbeantwoorde vraag ben ik echt gaan 'bokken'. Sinds dien, ben ik er niet meer af te slaan. (Overdrijven is ook wel een beetje een vak natuurlijk, maar ik zit veel op bokt :j)

Dankzij Bokt, heb ik heel veel antwoorden gekregen op mijn vragen. Dankzij Bokt, heb ik onwijs veel geleerd. Dankzij Bokt heb ik een manier gevonden hoe ik graag wil rijden. Dankzij Bokt, heb ik heel veel lieve vrienden erbij gekregen. Ik heb dankzij Bokt dingen geleerd, en ook afgeleerd. Ik heb advies gekregen, ik heb feedback gekregen, tips en tricks.. Ik heb mijn rijden verbeterd dankzij de hulp van Bokt. Ik heb problemen opgelost dankzij Bokt. Ik heb er een nieuwe passie bij, dankzij Bokt. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Bokt laat me lachen, soms ook huilen. Bokt laat me enorm enthousiast zijn, maar ook gefrustreerd en boos. Maar uiteindelijk, heb ik heel veel geleerd van Bokt.

Maar dit topic gaat zeker uit naar het beheer van Bokt, want zonder beheer, geen bokt!

Dus Bokt, bij deze; bedankt! Bedankt voor alle kansen, mogelijkheden, vriendschappen en leermomenten!
Beheer; Bedankt voor het onderhouden van Bokt. Het doorgaan ondanks negatieve reacties, het volhouden en Bokt steeds weer proberen te verbeteren!

Bokt, bedankt! *\o/*

Dit topic schrijf ik juist om bokt even in het zonnetje te zetten. We maken er met zijn allen gebruik van, we zorgen samen voor de sfeer.. Er zijn al genoeg 'klaagtopics' over Bokt, dus laten we dit tot een positief topic proberen te maken, met alleen POSITIEVE reacties. Zodat ook het beheer weet dat we ook hun werk respecteren en ook hun dankbaar zijn. :j

LauraSaskia

Re: Bokt in het zonnetje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 01:14

Wat een fijn initiatief, mee eens! Ik heb ook erg leuke vriendschappen overgehouden aan Bokt en mijn blondste huis tuin en keukenvragen zijn beantwoord. Ook al ben ik niet meer erg actief in de paardenwereld, ik spendeer he el wat uurtjes hier :)

kelseyc

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 01:18

Mee eens, bokt heeft me met heel veel dingen geholpen ook buiten paardendingen :)

Deliana1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 01:29

Ik sluit me hier helemaal bij aan!

Hopen dat we nog heel wat jaartjes van bokt mogen genieten! *D

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 01:37

Hier ben ik het helemaal mee eens!!

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-15 08:17

Haha fijn dat ik niet de enige ben! Bokt in een positief daglicht mag ook wel een keertje! :j

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 08:37

Vaak hoor je de positieve geluiden niet, want de negatieve klinken luider.

Ik ben het met je eens. Ik ben veel geleerd en hele waardevolle vriendschappen
opgebouwd.

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-15 08:42

Ik ook. Ik heb ondanks dat het een forum is ook echt heel veel geleerd. :j