Hoe oude topics samen in een map te bewaren??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

rocymax

Hoe oude topics samen in een map te bewaren??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-15 20:15

Ik heb de tijd dat ik op bokt zit verschillende topics geopend over mijn paarden, honden , huis en noem maar op. Ik wil echter "mijn berichten" wat opschonen en vroeg me zo af of de oude topics ook samen in een map gevoegd en bewaard kunnen worden, daar ik er graag in terugkijk. Is daar een mogelijkheid toe en zo ja , hoe werkt dat??

Alvast bedankt :)

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 20:18

Ik weet niet of je op het moment actief de abonneerfunctie gebruikt, maar daar zou je dit mee kunnen doen. Links bovenin van een topic zie je het knopje 'abonneer', ze verschijnen dan in een lijst die je kunt vinden door in je profiel naar 'beheer abonnementen' te gaan. :)

tamary

Re: Hoe oude topics samen in een map te bewaren??

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 20:26

Mapje in de bladwijzers van je browser aanmaken en daar de linkjes in zetten, dan kan je alle oudere dingen ontstippen zonder wat je echt wil houden kwijt te raken.

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 20:28

Ik laat ze altijd in mijn berichten staan, de overige berichten waar ik op post en niet interessant vind om te blijven volgen ontstip ik weer na een tijdje.
Zo is de onderkant van mijn lijst een verzameling van mijn eigen topics.

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 20:32

Maar als de topics niet meer actief zijn, zijn ze lastig terug te vinden.
Lijkt me wel handig, als je topics kan 'opslaan' zodat je ook oudere topics makkelijk terug kan vinden.

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-15 21:10

Dat is dus ook mijn vraagje, ik wil ze graag opslaan zodat ik "mijn berichten" een beetje kan opschonen :)
Tamary, ik ben opgegroeid zonder computers en het bladwijzers en browser, geen idee hoe dat te doen, snorry :o

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 21:19

Oh ik zei abonnementen, maar ik bedoelde eigenlijk bookmarks. :) Die staat links bovenin naast 'abonneer', als je erop hebt geklikt kun je het topic terugvinden in je gebruikerspaneel. Op je naam klikken rechts bovenin je scherm dan naar 'bookmarks'.

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 21:21

rocymax schreef:
Dat is dus ook mijn vraagje, ik wil ze graag opslaan zodat ik "mijn berichten" een beetje kan opschonen :)
Tamary, ik ben opgegroeid zonder computers en het bladwijzers en browser, geen idee hoe dat te doen, snorry :o

http://www.internetbegeleiding.nl/2013/ ... avorieten/ Browser is het programma waar je deze website in bekijkt. Link hierboven laat van de 3 bekendste met filmpjes zien hoe je bladwijzer/favorieten aanmaakt.

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-15 21:50

Bedankt Tamary :)

EvelijnS, het is me gelukt!!! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* Dankjewel!! *\%/* *\%/* *\%/* *\%/*

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 21:56

Goed om te horen! En graag gedaan natuurlijk. :))