Na jaren stil meelezen heb ik toch maar besloten dat het tijd wordt voor aanmelden. Ik lees regelmatig topics waarin ik toch graag mijn bewondering,afkeer of advies uit wil spreken of gewoon gezellig mee zou willen kletsen dus bij deze.
Mijn echte naam komt misschien nog wel eens boven water drijven, maar voor nu hou ik het op Intens. 27, wonend in de mooiste stad van het land ergens in Noord-Holland (ga ik graag over in discussie, mijn promotiepraatje zou niet misstaan bij n VVV-kantoor

Begonnen als manege-ruiter, van wekelijks een lesje naar 4x rijden per week, hier en daar een wedstrijdje en uren op de manege hangen. Helaas kon ik door een aangeboren afwijking in mijn rug uiteindelijk niet meer pijnloos bewegen en moest ik stoppen. Na jaren rust het rijden weer opgepakt, meerdere bijrijd/verzorgpaardjes gehad, maar uiteindelijk protesteert mijn lijf iedere keer weer en is daar weer het verdriet omdat ik moet stoppen....

Hoewel ik besloten heb mezelf dat verdriet niet meer aan te doen en het paardrijden te laten voor wat het is, kriebelt het paardenvirus toch nog behoorlijk. Gelukkig mag ik zo nu en dan mee naar het bijrijdpaard van een vriendin waarmee we dan heerlijk gaan wandelen door het bos. Dat is echt genieten, maar maakt ook dat de kriebels exploderen

Wie weet.. ooit.
Ik heb al veel geleerd van Bokt, wie weet,nu ik ook kan reageren, leert er ooit eens iemand iets van mij

Bedankt voor het lezen, ik denk dat jullie me vanzelf wel eens ergens voorbij zien komen.
En nu allemaal weer naar buiten jullie, genieten van t mooie weer!